Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg vil gjerne ha gode råd og tips til hvordan minsten på 2 år skal klare å sitte rolig mens han blir klippet i morra... Jeg nekter å bruke maskinen på han, nemlig.. De har både tv og bil stol i salongen, og jeg tar med litt bestikkelse. Noen tips eller gode råd?
Honningmelon Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Eldste min klippet seg første gang da han var 15 mnd, og han satt bom stille. Men, minsta på straks 2 år tror jeg blir mer vrien... kommer til å ta med drikke, kjeks en ny leke osv ;-)
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Gikk veldig fint med min gutt:) Han sitter sjelden stille ellers, men den frisørstolen hadde ratt og det likte han. Dessuten fikk han se dvd, og frisøren snakket til han om dvd underveis:) Vi hadde time når salongen åpnet, det var ingen der utenom oss og han er mest forutsigbar og størst sjanse for at han er samarbeidsvillig fra morgenen av;) Sikkert lurt å ta med litt kjeks og kanskje en bok h*n liker:) Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg er alltid helt svett etter en frisørtime. Jeg må avlede han heeeele tiden. Sist vi var hos frisøren begynnte hun å føne håret, og det var ikke noe populert. Lurt å gå når han er uthvilt, og ikke rett før sovetid. Kommer veldig ann på frisøren dere får.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 Ta med favorittleken, en pakke rosiner eller noe annet godt (tørket frukt). Pakk det godt inn slik at han må jobbe litt med å pakke ut. Ellers er det mange frisører som har frisørstol til barn med ratt og dvd-filmer. Går som oftes bedre enn du forventer. Jeg var imidlertid ikke fornøyd med klippen hos frisør og kjøpte meg like godt en klippemaskin selv. Slik får vi det akkurat slik vi ønsker og helt gratis ) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå