Gå til innhold

åh herrefud, hva har jeg gjort!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på fylla hjemme hos noen venner og full og dum som jeg var havnet jeg på soverommet sammen med en fyr.

Jeg vet ikke hvem han er eller hva han heter..

Det skjedde ikke mye, begge var VELDIG fulle og et jokk og han ble slapp med en gang.

Jeg er gravid i 8 uke og og den datoen det her skjedde passer vedlig godt med når jeg ble befruktet:(

Jeg har en samboer som jeg har vært sammen med i mange år og vi har ofte sex, hadde det både før å etter denne helgen.

Det er vel ikke mulig å bli gravid etter ett jokk vel.

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Dagen for samleie og dagen for befruktning er to VIDT forskjellige ting. Man blir sjelden gravid samme dag som man har sex, fordi sædcellene skal først finne egget, grave seg ned i egget, så kan det godt hende det befruktede egget er sen med å grave seg ned i livmorveggen. Jeg ble befruktet en uke (faktisk!!) etter samleiet jeg hadde med min mann før jeg dro utenlands.

Jeg tror ikke at det er han fyllefanten som er faren til ungen din altså...men men, man vet jo aldri...:/

• 4 uker senere...

Annonse

Hei, det er meg som er utro i fylla...

Jeg har bestemt meg for å ikke si no, utrolig feigt av meg.

Men jeg KAN ikke si noe, jeg mister ALT! jeg er ganske sikker på at det er kjærsten min som er faren.

Men frykten for at jeg tar feil gnager i magen, i brystet i hodet. Angsten blir bare værre, jeg får så angst, tårene bare renner så fort jeg er alene.

Men da kommer jeg aldrig til og finne det ut for sikkert..

Tanken har vært der om å lure en spyttprøve av kjærsten min når ungen kommer.. men det blir sikkert ikke så lett.

Håper på meninger her!

DU mister ALT? Hva med BARNET? Har ikke det krav på å få vite hvem som er faren? Hva med KJÆRESTEN din? Har ikke han krav på å få vite at det er en mulighet for at det ikke er hans barn? Hvorfor dra kjæresten gjennom et helt svangerskap, for så å lure en spyttprøve ut av han. Hva om barnet ikke er hans. Skal du da fortelle det til han ETTER har har sett på ultralydbilder med forventing og glede, etter har har knyttet seg veldig til den lille, etter han har holdt og trøstet det gråtende barnet, stelt og gitt det kjærlighet og kos at : Sorry, men ungen er ikke din? Jeg har gått bak ryggen din fordi jeg utelukkende har tenkt på MEG SELV og alt JEG risikerer å MISTE?

Nei, kjære deg. Ta deg en prat med kjæresten. Det kan hende at han tilgir deg. Mister du han, så får du krysse den broa når du kommer dit. Skulle så skje, kan du heller ikke si at det er helt ufortjent og urettferdig?

Vær voksen nok til å sette barnet og den mannen som elsker deg foran deg selv.

• 2 måneder senere...

Jeg er så enig!! Egoismen lenge leve... stakkars det lille, uskyldige barnet i magen din som aldri vil få vite 100% hvem som er faren hans/hennes. Se for deg at din egen mor gjorde det samme som deg da du ble til, og at du hadde funnet ut det NÅ! Som mor skal du alltid sette barnet ditt foran deg selv!!!

Du må si i fra lille venn.. det er mest sannsynlig at kjæresten er faren.. men han må vite det.. ikke så mye pga barnet, mener jeg.. for kjæresten din kan være en like god far som han andre.. men for din egen del.. jeg kan nesten si 100%sikkert.. at du kommet til å bli så plagd med dette.. å du må huske på, at dette gjelder resten av ditt liv.

Lykke til

Annonse

• 3 uker senere...

Når du har vært utro så bør du faktisk stå for det du har gjort. Utrolig dårlig gjort mot både barnet og faren at du har tenkt å skjule dette fordi du er redd for konsekvensene her. Blir en smule irritert her, for å si det mildt. Utroskapen er faktisk bare blåbær mot det du har tenkt å gjøre nå. Altså bære frem "deres" felles barn, som kanskje ikke er hans barn. Skam deg sier nå jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...