Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Vi skal flytte til Kleppe i desember 08. Er i perm til og med 02. feb. Søker forskjellige jobber, men ser ikke ut som jeg får bhg plass til minsten.

Han blir 1 år i feb 09. Vil ha han inn i bhg dersom vi får tilbud om det. Etter som jeg har hørt skal jeg få tilbud fra august.

Trenger da evt dagmamma fra og med begynnelsen av februar ca. til sommeren.

Vil helst ha dagmamma mandag til og med fredag, men dersom det ikke passer deg kan vi nok ordne noe.

Vet ikke hvordan det blir med jobb enda, men det hadde vært greit å visst at vi hadde dagmamma til sønnen vår slik at jeg kunne ha søkt for fult på jobb.

Du må helst ha referanser. Håper også at du kan ha kontakt med andre småbarn slik at sønnen vår kan få være med andre på hans alder. Og at dere gjør ulike aktiviteter.

Håper du bor i Kleppe - Verdalen - Ganddal området.

Jeg vet ikke hvor jeg skal jobbe enda, men søker jobb i kleppe - Sandnes området så det hadde vært greit om du bor i dette området.

Lurer også på hva du evt vil ha i betaling?

Fortsetter under...

hei der;o)....

Eg har ledig plass,bor på orstad og har 10års erfaring...har og mange gode ref,pris og sånt kan me jo snakke om....;o)...du kan evt ringe meg på tlf 93485921, eller sende meg en mail te [email protected]

Hilsen siri

• 3 måneder senere...

Hei

Ja jeg trenger fortsatt dagmamma, dvs når jeg får meg jobb. Holder på å søke jobb nå så håper det ikke er så lenge til jeg er i arbeid. Håper noen av dere som er dagmamma er ledig da. Tar kontakt her igjen så fort jeg vet noe mer. Er veldig interesert i dagmamma, men ikke så lenge jeg selv ikke er i arbeid ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...