Mammuten Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Lille gull på 6 mnd blir helt rabiat når det er mye folk til stede. Virker som at andre babyer og større unger skremmer han mest. Støynivået trenger heller ikke være særlig høyt for å utløse reaksjoner. Dette begynner å bli ganske slitsomt da vi ikke kan dra noen plass der det er mange mennesker. Hvis vi gjør det, må vi bare pakke å dra etter kort tid. Noen med erfaring på området??? Han har egentlig bestandig vært ganske tander på det meste.
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 hei:) her er ett innlegg kan svare på, har ingen råd og tips til deg da jeg selv ønsker dette... vi har også en liten krabbat på 6 mnd, vi kan verken få besøk eller gå bort på besøk uten at det blir ramaskrik i mange timer i strekk. han tåler ikke at noen andre enn mamma og pappa stikker hodet inni vogna når vi er på trilletur heller... da høres han lang vei, og det tar lang tid å få roet han ned! jeg kan ikke slutte å ha voksenkontakt i hverdagen min selv om han ikke tåler det. vi går bort på besøk, men lar han få sitte i fanget mitt, å bare fanget mitt, andre kan ikke engang si hei til han uten at det blir galt, litt slitsomt er det, men til vårt beste så får det bare bli slik til han ikke er skeptisk lengere. regner med det løsner før han blir konfirmant. å jeg kan fortelle deg det, at dåpen vår var ett mareritt!!!!!! hadde jeg vist bedre, hadde vi droppet dåpen.... min har også vært slik stort sett hele tiden, første 2 mnd såv han jo hele tiden, men etter at han ble mere våken og nysgjerrig på omgivelsene har det blitt bare verre og verre! trassig for mor dette!! jeg syns ikke han har blitt noe bedre med tiden heller, alt er liksom det samme. så får håpe det går over snart..... ellers så veit jeg ikke hva jeg gjør gitt!!! ønsker dere lykke til ihvertfall:)
Mammuten Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2008 Skulle nesten tro det var samme baby Håper virkelig det gir seg snart... Begynner å bli ganske rådvill her!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå