Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Hva betyr 4 delt , hva er bra elller best ?
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 4 delt på dag 2 etter uttak er vel det de sier er optimalt på dag 2. Det er jo vanligvis innsettingsdagen...
Astra71 - tvillingmor Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 4-delt betyr at eggcellen har delt seg i fire. Den deler seg først i to, så deler hver av disse delene to seg i to, osv osv - helt til det vokser seg ut av skallet sitt og klekkes, for deretter å feste seg. Og i følge legen min har Vilsågjerne rett - dersom egget har delt seg i fire på innsettingsdagen (dag to etter uttaket), så er dette det ideelle. Det betyr at egget har en normal utvikling - det deler seg ikke for raskt og ikke for tregt.
b77h Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 phu, jeg har fått satt inn 2 egg i dag ( på 2 dag etter uttak): et som hadde delt seg i 2 og et som hadde delt seg i 3.... Det var jo fordi det ikke er det optimale at de satte inn begge eggene. Men legen sa ellers veldig lite om disse tingene, så nå sitter jeg med en del spørsmålstegn i hodet....
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Det finnes mange søte små ivf barn i fra 2 delte og tre delte egg, så rug dem begge med kjærlighet og omhu ! Lykke til !
b77h Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Takk :-) det skal jeg gjøre! Nå fikk jeg et stooort smil her jeg sitter - og satser på at det blir resultat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå