Gå til innhold

hvor ofte skal smokkene kokes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg koker de hver dag men vet ikke hva som er anbefalt... Synes dere det holder å bare skylle dem i varmt vann en stund hvis de har falt i gulvet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg koker ikke hver dag, skyller de bare i varmt vann hvis de har fallt på gulvet. Koker kanskje hver 3-4 dag,... er ikke så nøye nå, lillegutt får i seg så sinnsykt mye fortiden der han kryper rundt å putter alt han får tak i munn.

Skrevet

Koker hver dag eller oftere jeg og. Har alltid nyvasket smukk liggende klar, så når jeg husker på det så bytter jeg den han har i munnen. Han hadde mye sopp i munnen for en ukes tid siden, legen anbefalte meg å bytte smukker ofte for å se om det hjalp - nå er straks soppen borte:)

Skrevet

Koker når de er nye, ellers skyller jeg når jeg husker det... Dytter så mye annet inn i munnen likevel...

Skrevet

Koker de sjelden, tar et røsk i ny og ne hvor jeg samler alle skyller de godt og putter de i microsterilasatoren. Han har en del, ligger 3-4 stk i senga

Skrevet

Oj, jeg koker de bare når de er nye. Hvorfor skal de kokes? De blir jo byttet ut. Og snuppa putter jo alt i munnen nå. Ganske søt der ho ligger og tygger på bamsene sine da ;)

Skrevet

Vi har tre smokker i sving pr. dag/natt. Bytter ut disse hver morgen og koker de sammen med flaskene. Etter at han hadde sopp for noen måneder siden tar jeg ingen kjangser. Vi er også mye sammen med andre barn og da tyvlåner jo de noen ganger smokker uten at vi mødrene får med oss alt, samt at de slenger jo rundt over alt og det blir også en del matrester på de. Ikke at jeg tror at han skal bli syk av de, men jeg syns rett og slett at de blir uappetittlige. Derfor koker vi ofte...

Skrevet

Jeg koker de når de er nye.. og så har jeg kokt de 2 ganger på 3 mnd. Hun har jo 10 smokker liggende rundt om kring da; i senga, i vogna, i vippestolen.. så hun bruker jo ikke alle 10 hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...