Gå til innhold

har barna deres navneskilt på dørene til rommene sine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å lage til mine....

har vært på panduro og kjøpt slike kroner til å male på. Tenkte å male disse i gull og lime de på et lerret sammen med gullmalte bokstaver i navna til barna. Snuppa skal få rosa bakgrunn og være prinsesse... Om babyen blir jente blir det likt til hennes dør. Kan det være koselig med et likt skilt med blå bakgrunn om det blir en gutt. en liten prins?! Eller er det for "søtt"

hva slags skilt har dere da? gi meg inspirasjon :)

Skrevet

Datteren har en hest med navnet sitt på - hun er kjempeglad i den :o)

Minsten har ikke eget rom ennå, stakkar :op Men han skal nok få et skilt med en bil på når den tid kommer, haner helt gal etter alt med motor og hjul!

Skrevet

han har et kjempefint dørskilt med en stor tweety utskjært i tre..nvanet hans er også utskjært i tre :)

Skrevet

Jenta mi har navnet sitt i slike malte trebokstaver. Tenkte å kjøpe likt til Lillebror og, når han får eget rom.

Tenkte egentlig å bruke barnevognskiltet hennes på døra, men det vil hun ha på sykkelen sin:)

Skrevet

slike bokstaver har jeg kjøpt også :) sikkert mye mindre da. Tenkte å male de i gull og lime på lerretet da :) hele navnet.

Skrevet

Begge guttene har navnene sine i store trebokstaver kjøpt på sally ann. bokstavene er malt og limt på en hvit plate, og den henger over sengene. (dvs storebror har over sin. lillebror får over sin når han får eget rom:)

Skrevet

begge barna fikk trebokstaver nå i høst ganske fine som vi kjøpte når vi var i Sverige i sommer :)

Skrevet

Den ene har bokstavene fra panduro, og de er vel trekt/limt med Bergens tidene fra den dagen han ble født. Den andre har senere tid laget sine egne bokstaver med perler.

Skrevet

Ja. Har hengt opp barnevogn-skiltet vi fikk gratis i posten på døra hans. Heller der enn på vogna...hehe

Skrevet

jeg fikk et kjempe fint skilt til eldstemann, ei morsom ku i tre, bruntona hele.. med navnet på guttungen skjært ut i tre, sammenhengende, som er limt på--- den er kjempe fin.. skulle gjerne hatt sånn til veslejenta og, men kanskje en annen figur.da.. :o)

Skrevet

syns forslaget ditt hørtes kjempe fint ut jeg!!! Mye finere enn det jeg leser som de andre har her.. hadde gått for den!

Jeg har sånne trebokstaver i forskjellige farger som selges overalt.. =)

Skrevet

Jeg likte ideen til Yaddaline, men i og med at begge ungene har navn på L så er det kanskje litt kjedelig og ikke særlig forklarende for utenforstående. ;)

Skrevet

ikke navnskilt/bokstaver- men er innmari fint bilde/skilt( kall det hva du vil. ) som det står jenterom, gutter ikke tillat. men det står på engelsk da. er litt dårlig på å skrive engelsk så det tørr jeg ikke gjøre ble litt usikker da jeg holdt på;) hehe

Skrevet

Vi har håndmalte dørskilt som pappan min kjøpte da vi var på Mallorca i fjor, og i år, dvs, lillegutt fikk sitt i fjor, og lillemor som er født i år, fikk sitt da vi var nedover i år... :-)

De er kjempefine, lillegutt sitt er med en bil på, og lillemor sitt er med en liten alvejente på... :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei, håper det er greit at jeg slenger meg på med et spørsmål her. Vet du hvor jeg får tak i den som lager sånne skilt. Jr, her har fått et sånt, og skulle gjerne ha et til lillesnuppa vår også. Vet han har stått på messer o.l. men står ingen info på det skiltet vi har her iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...