Tita&Tage Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har kommet med mange navneforslag for samboeren min, men han forkaster alle. Jeg liker: Jon Johan Iver Vegard Sondre Han liker: Tor Torbjørn Jeg syns Tor og Torbjørn er helt utelukket, i.o.m at min egen bror heter Torbjørn og at jeg synes Tor blir et for voksent navn. (og jeg tenker bare Tor Endresen... grøss) Av mine egne favoritter liker jeg best Iver og Vegard. Vil veldig gjerne ha flere navneforslag eller forslag til hvordan vi løser navnefloken... Navnet til lillebror må være norsk/norrønt og passe greit til storesøster som heter Marit.
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Vi har så totalt forskjellig navn smak ser jeg.. så tror ikke det er noe vits at jeg kommer med forslag. Men av dine liker jeg Iver. Lykke til med valget.. =)
Vipsenmamma Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg synes Jon, Iver og Torbjørn er de fineste. Hva med Torstein eller Torkil? Ellers så må jo Øyvind passe perfekt til Marit. Ref. Bjørnsons 'En glad gutt' :-)
gutteklubben grei Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 Terje Knut Isak Ole Anders Kristian Tomas .........................................
Tertitt Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 Det er ikke lett å finne navn. Vi prøver også å finne et guttenavn vi kan bli enige om. Jeg kan jo gi deg listen over de navnene mannen min og jeg synes er fine. Tage Trym Tord Iver (men den har du allerede på lista di) Njål Ellers så synes jeg disse er fine Torje Gaute Eivind Endre
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #7 Skrevet 24. oktober 2008 Iver, Johan, Vegard og Torbjørn er fine navn som passer til Marit. Andre som jeg syns passer er: Arne Arve Øyvind Eivind Reidar Ragnar Magnar Magne Even Tarjei Toralf Åsmund Amund Halvor
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #8 Skrevet 24. oktober 2008 Og ikke å forglemme KNUT som en over foreslår. Det er så tøft :-)
digger Skrevet 24. oktober 2008 #9 Skrevet 24. oktober 2008 Hva med Tormod? Ellers er jeg veldig glad i Vegar og Torbjørn, men skjønner at det er litt dumt å kalle det samme som din bror.
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #10 Skrevet 24. oktober 2008 Marit og Sverre Marit og Olav Marit og Halvor
huldra87 Skrevet 24. oktober 2008 #11 Skrevet 24. oktober 2008 Marit er et skikkelig flott og sterkt navn da! :-) Av guttenavnene liker jeg Jon, Johan, Iver og Torbjørn, og jeg synes de passer godt til Marit. Men det er jo litt dumt å kalle han akkurat det samme som onkel da. Vegard og Sondre liker jeg ikke, synes de er kjedelige og typiske navn blandt gutter født i 86-93, i allefall her i bygda. Noen andre navn jeg synes passer veldig godt til Marit: Johannes Jørgen Aksel Henrik Isak Mikkel Aslak Sigurd Heljar Hans Peder
prysseluskan Skrevet 24. oktober 2008 #12 Skrevet 24. oktober 2008 Her var det mange fine navn du! Jeg er veldig glad i Jon, Johan, Iver og Torbjørn. Jeg kunne brukt (om jeg hadde hatt en mer medgjørlig mann): Tord Bjørnar Lars Aslak Sivert Nils Jens Bjørn Einar Har ingen tips til hvordan navnefloken kan løse seg. Enten må en gi seg, eller så må dere finne et kompromiss. Det måtte vi forrige gang - og er begge kjempeglad i dette navnet nå.
BlirSnartMamma Skrevet 24. oktober 2008 #13 Skrevet 24. oktober 2008 Dette er virkelig ikke min type navn! Men av de syns jeg Iver var finest:)
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #15 Skrevet 24. oktober 2008 Kanskje dere kan bli enige om et annet navn på Tor- Torstein Tormod Torgeir Torger Torkjell Torleik Toralf Torolf Tore
Vannmann35 Skrevet 25. oktober 2008 #16 Skrevet 25. oktober 2008 Dere har jo ganske lik navnesmak da, begge liker norsk, stødige navn. Hva med: Ole Ola Håvard Sindre Håkon Even Harald Sigurd Ingar Ivar Gaute
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 26. oktober 2008 #17 Skrevet 26. oktober 2008 Norrøne navn jeg liker er: Tord Runar Vegard Hallstein Eskil Håvard Bjørnar
Tutto og snuppo Skrevet 28. oktober 2008 #18 Skrevet 28. oktober 2008 Marit og Håkon Marit og Erlend Marit og Oskar Marit og Vebjørn?
1gutt&1jente Skrevet 28. oktober 2008 #19 Skrevet 28. oktober 2008 Synes Håkon er et utrolig flott navn!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå