Gå til innhold

Er de svære boksene med Bio-Tex vaskepulver på europris bra?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

? Er ikke det samme vaskepulveret som i de små bio-tex posene man får kjøpt i matvarebutikker?? Jeg kjøpte et par sånne, fordi jeg tilfeldigvis var innom euro pris, og jeg må ærlig innrømme jeg ikke merker forskjellen! Og jeg er veldig allergisk i huden, har hatt mye eksem opp igjennom, men bio tex fra euro pris har ikke gitt meg verken kløe eller eksem!

Nei, makan! Enn å handle vaskepulver på Europris...du må være fattig du, å ikke kan du tenke på ungene dine helelr som får kløe og utslett både her og der pga vaskepulveret du kjøper... Nei, kjøp OMO color på vanlige butikker slik som oss overklassemammaer....

Herregud, må le!!:D Det er vel det samme hvor man kjøper vaskepulveret vel?!? Jeg kjøper både på Europris og Rimi (og andre butikker), og kan ikke si jeg merker så jævli stor forskjell....:P

Nei, kjøp vaskepulveret ditt på Europris du, drit i hva andre sier!!:)

For de som er litt for tette i pappen og litt for lite opplyst.

Bio-tex er ikke et europris merke.

Det er et helt vanelig merke som selges i mange matvarebutikker.

Grunnen til at de ikke selges i kvantum lengere i mange matvarebutikker er fordi merker som omo har tatt over.

Bip-tex derimomt er et europeisk kjent vaskepulver.

IKKE et europris merke.

Tette fjolser..

Bio-tex gjør samme jobben som alle andre vaskepulver som ikke er allergi nøytrale.

Det er 2,5 kilo i de vis jeg ikke tar feil og er helt kurrante for en familie som vasker mye.

Annonse

Blir som å rakke ned på de som går å kjøper seg stearinlys på europris til 14.90 i steden for å handle likt lys på kremmerhuset til 49.90...

Er det galt å handle sparelyspærer også kanskje?

Jeg har ingenting i mot å handle billige vaskemiddel på europris vertfall,

er ikke "fattig", men er vell kanskje nettopp derfor jeg har penger til andre "unyttige" ting, for jeg ser ikke vitsen med å kjøpe det dyreste, når noe billigere gjør samme nytten..

HA,HA,HA jeg ler av deg som er så snobbete. Det er jo bevist gang på gang at billig og dyrt vaskemiddel inneholder akkurat det samme! Bare dumt å betale for mye! Men det er slike dumminger som ikke er trygge nok på seg selv til å spare, de tjener penger på.

Dette må være dagens beste!!!

Har ikke brukt Bio tex selv på lenge, ikke noen spesiell grunn, men

husker det GODT fra jeg bodde hjemme og min mor hadde det..

Og andre store pakker med vaskepulver.

Har ALDRI vært i nærheten av allergi, kløe eller eksem. Funket det da burdet det vel funke nå? Var så ren og pen i tøyet som unge atte :-)

Handler en stor boks med vaskepuler når vi er i Sverige jeg, billig det også.... :) Samma f... om vaskepulveret kommer fra der eller der, klærna blir reine, og det er vel det viktigste! ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...