Gå til innhold

"bhg.ansatt" sin styrer...har fått beskjed....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...jeg sendte en mail til henne i går.. har fått tilbakemelding om at dette h*n gjør her inne ikke er akseptabelt. jeg sendte henne blant annet ett utdrag som kom fra "bhg.ansatt"..og fikk beskjed om å sende flere hvis jeg kom over noen..så skulle hun prøve å rette opp i det her...:)

xoxoxo

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha!

Helt sikkert veldig sant......

At dere gidder å bry dere!

Skrevet

jeg skal fortelle deg hvorfor styrer ble informert...

det er fordi denne bhg.ansatt på ett punkt eller to her...misbrukte arbeidsplassen offentlig..

og dette er strengt tatt ikke lovlig..

dette står i kontraktene våres som ansatte..

så da ble denne beskjeden gitt til styrer i den barnehagen.

ikke ta feil.. denne bhg.ansatt har også gitt veldig bra råd her inne til mange foreldre og ansatte.. har også informert henne om det..så hun er ikke så ille...var bare det at hun rett og slett misbrukte arbeidsplassen sin offentlig...

og that´s it... derfor bryr vi oss...eller derfor bryr JEG meg i værtfall..

som bhg assistent og foreldre..

Skrevet

Syns du gjorde det helt riktig jeg HI!

En ting er hvis bhg.ansatt hadde forblitt anonym, men når hun opplyser hvor hun jobber syns jeg styrer i denne bhg kan få beskjed.

Er jo ikke sikkert bhg ansatt jobber der i det hele tatt, men det finner nok styrer fort ut av!

Skrevet

Synes det er veldig bra at noen gidder å bry seg og i dette tilfellet var det absolutt på sin plass å si ifra. Både det at barnehagens navn ble oppgitt og at en del av innleggene var så sure og stramme at det går bare ikke an å uttale seg på den måten om foreldrene til barna man arbeider med. Har man så store problemer med foreldre og deres holdninger og oppførsel så får man gå helt andre veier enn å skrive så sure innlegg på et internettforum synes jeg. Ta det opp med styrer, foreldre, ha et møte osv. Eller rett og slett skifte til en annen jobb kanskje hadde vært det beste. Jammen glad mitt barn ikke skal gå i den barnehagen i allefall!

Skrevet

Gidd å bry deg om det iallefall... Herregud, er vel ikke din sak, hva hun skriver her inne. Tenk å blande seg oppi dette, har du ikke bedre ting å foreta deg, blir oppgitt over enkelte såkalte skinnhellige husmødre!!!!!

Skrevet

Å tenk at du gidder å blande deg borti hva jeg gidder å blande meg borti da, det er vel enda rarere.....Grunnen til at du gidder det er nok fordi det er DU som er bhg ansatt og skjelver litt i buksene nå, du er nok redd for hva styreren skal si tenker jeg.

De skinnhellige husmødrene er mammaer til barnehagebarn vet du, de både reagerer og engasjerer seg når de ser sånt som du har satt i gang her. Og det burde du jo være glad for, du som skrev et glødende innlegg her for litt siden om at du skulle ønske barna hadde engasjerte foreldre. Men de skal bare skryte av deg og si at du gjør en flott jobb, ikke sant? De skal ikke ha noen egne meninger eller stille noen krav til de som skal ta seg av ungene dems. For det er jo du som vet best!

Folk bryr seg fordi du var helt på jordet i en del av de innleggene dine.

Skrevet

Hehe, jeg er ikke bhg ansatt, har ikke lest så mye av innleggene hennes en gang, men jeg synest bare det er helt toskete av deg å ligge å skrive mail til en barnehagestyrer, har vel bedre ting å foreta deg.. Syns bare det var litt drøyt jeg.. Men håper du syns du har gjort en god gjerning nå da... hehe,,,,

Skrevet

Kanskje du burde gidde å lese innleggene hennes før du uttaler deg om hva som er toskete eller ikke?

Det å skaffe seg et annet nick er ikke så veldig vanskelig og det er ganske lett å tro at du fremdeles er "bhg.ansatt" siden denne saken engasjerer deg så innmari, særlig med tanke på at du ikke engang har lest innleggene ordentlig. I grunnen sier deg seg vel selv at du ER bhg ansatt, for ellers ville du neppe kunne si at det var toskete uten å ha lest hvilke utsagn folk har reagert på.

Og ja, jeg synes at hun som sendte en mail til styrer gjorde en god gjerning! Gud vet hvor "bhg ansatt" selv hadde satt grensen for hva som var greit å skrive......

Nå er jeg ferdig med denne saken og kommer ikke til å gidde å svare mer på innlegg om bhg ansatt.

Skrevet

Har lest noen av innleggene, og må si bhg.ansatt har svart mange positive svar. At enkelte foreldre ikke tålte et litt krast innlegg her, og følte de måtte skrive til styrer er jo helt latterlig! Og etter å ha lest noe av det hun har skrevet synest jeg dette var enda mer latterlig enn jeg gjorde i utgangspunktet. Og jeg trenger da ikke vær bhg.ansatt fordi at dette engasjerte meg! Viser jo bare hvor trangsynte enkelte er her. Jeg er bare en person som ikke kan i det hele tatt forstå at noen gidder å skrive en mail til en styrer utifra noen innlegg på et nettforum, fatter ikke det er mulig, men, men folk er jo forskjellig så sånne det!

Skrevet

Men herlighet, bhgansatt satte foreldrene i Sjokoladefabrikken barnehage i et særdeles dårlig lys på et offentlig forum, og dette ligger helt i grenseland når det gjelder brudd på taushetsplikten. Det var utrolig lite profesjonelt, og om jeg hadde vært styrer så ville jeg satt stor pris på å bli gjort oppmerksom på slikt. BRA at noen tok tak i dette! :-)

Skrevet

Og hvor i landet ligger sjokoladefabrikken bhg?

Kanskje dte er flere bhg. som heter det samme, kanskje sa h*n navnet på en annen bhg.

Dett er nettet og mange bruker fantasien sin når de skriver, og andre ikke......

Skrevet

Nix. Sjekk gule sider, det er bar en barnehage som heter det.

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Helt riktig gjort.

Hilsen også barnehageansatt som passer på å være veldig anonym på hvor jeg jobber

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...