Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg vil ha en rockering!!! Noen som vet om hvor jeg kan få kjøpt det annet enn på treningspartner.no.. den koster jo 500 kroner, og det er vel litt dyrt for en rockering!? Tenkte å trene bort "babymagen" på en litt morsommere måte enn å ta situps...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Grunnen til at den er dyr er vel fordi det er en treningsrockering til voksen som er tyngre og mer polstra.. du kan jo kjøpe en i likebutikken, men jeg tviler på at den gir samme effekt.. Jeg har lyst på sånn rockering når jeg er ferdig m svangerskapet.. tror det er kjempebra trim for bekken!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 www.sports-hoop.com - men er vel ikke like billig å bestille her lenger, nå som kronekursen er så dårlig...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Har vært innom lekebutikker, men ringene der veier jo ingenting.. Så tviler på at det blir samme treningseffekten ja... Sitter å ser på sports-hoop.com nå, men tviler på det blir så mye billigere egentlig...må jo betale frakt og greier...da tror jeg nesten det bli rlike dyrt..:s
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 Hvis du har trumf-kort, kan du sjekke der. For ei stund siden hadde dem rockering der til 399,-. Kjøpte der av de pengene jeg hadde spart. Kostet meg 180,-, og det vart ikke så værst da.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 Kjøp en på en lekebutikken, koster i underkant av en 50 lapp, stikk et lite hull i denn å fyll den med vann, da blir den tyngre, så kan du bare tette hullet med en lapp som du tetteter punkterte sykkelhjul med.. Mye billigere,, å samme effekten..
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #7 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg kjøpte på sports-hoop i vår, når dollaren kostet 5 kroner eller deromkring. Med frakt og alt kom den da på 370 kroner ca. Men nå om dagene blir det nok dyrere ja... bra tips om trumf under her. Ellers må du nok ut med 500, med mindre noen her vil selge sin da..
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #8 Skrevet 24. oktober 2008 Har ikke trumf-kort... Og ja; jeg har tenkt på å kjøpe en på lekebutikk å fylle med vann, men tror du ikke alle lekebutikkene er utsolgt for rockeringer da?!? Har vært innom alle lekebutikkene heromkring, og ingen har rockeringer... Hvor vanskelig kan det være da?! Kanskje det går ann å bestille fra lekebutikker på nett....?? hmm...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #9 Skrevet 24. oktober 2008 Jenta her har rockering med vann, men den er ikke SÅ tung at det gjør noe... )
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #10 Skrevet 24. oktober 2008 Noen som ahr bestilt fra www.aktivshop.no da...?? De var en god del billigere, men vet ikke om de er like tunge som de på sports-hoop.com da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå