Gå til innhold

Hvilken matvarebutikk er billigst av disse 2?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du vil leve billig...helt klart kiwi, mange billigprodukter der. Det kommer jo veldig ann på hva du handler og om du handler billigprodukter eller ikke.

På kiwi kan du bli rik på å handle gammel frukt og kreve dobbel pris tilbake.

Absolutt Kiwi. "Eneste" billigere alternativ er Rema 1000. Handlet på Rimi før, gjett om jeg ble overrasket første gang jeg handlet "stort" på Rema 1000....

Handler mye på Kiwi og, Mye First Price produkter til LAVE priser. OG, det er minst like bra som "annen mat."

Kjøper frosne poser med 2 kg Kylling filet, halv pris i forhold til Prior sine ferske... Og bedre er de og :-)

Var skeptisk til disse først, men ble positivt overrasket :-)

Også kan du jo få Triumf kort, får litt tilbake da. Ikke så mye, men vi har 1700 kr der nå :-) (brukt litt tid på det, men..)

Glemte å si, for å gjøre det billigst mulig:

Skriv handlelapp og handle stort 1 gang i uka. Utrolig hvor mye man sparer på det i stedenfor å "stikke innom" butikken hver dag..

En pose gulrøtter koster for 300-400 kr da :-)

http://www.dinside.no/php/art.php?id=492185

Det forundrer meg virkelig at mange sitter på internett hele dagen, men det virker ikke som om dere "bruker" det..?

Et søk på google... vips, så får du svar på det du lurer på. Bare et tips ;o)

Rimi har også sine billigprodukter fra ICA/Euroshopper, men at det er ikke alltid de har de samme produktene som FirstPrice, derfor kan du ikke sammenligne produkt for produkt.

Husk også at disse pristestene blir gjennomført på en bestemt butikk (ofte i Oslo) og vil dermed avhenge av butikkens utvalg.

Kan være at Rimi i ditt nærområde har et annet utvalg, har større og bedre utvalg av sine billigprodukter enn hva Kiwi har, og vil dermed komme billigere ut enn hva f.eks kjeden gjør på disse "store pristestene" (som egentlig er bare en eneste butikk).

Likedan har jo også Coop sine egene merkevarer som er billigere enn de kjente merkevarene som Friele, Stabburet, Toro etc.

Annonse

Men så er det ikke alt som finnes i disse "egne" produktene... Min erfaring er at det er MYE billigere på Kiwi og Rema 1000. Merker det godt når jeg handler inn for en hel uke...

Men, kommer jo selvfølgelig an på hva man bruker.. De testene passer ofte ikke til meg, er minimalt av de produktene jeg kjøper..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...