Gå til innhold

Grrr, blir offisielt sprø!!! (Samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver her inn ôg:

Kan noen VÆR SÅ SNILL å forklare meg hvordan jeg slår opp en babycare reiseseng???!?

Trodde jeg var relativt god på sånne ting, men der tok jeg styggelig feil. Denne senga er konstruert for å gi meg frynsete nerver og grått hår :((((

Det kan da ikke være så forbanna vanskelig...

HJELP!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er samme som vi har,så er det viktig å klikke fast alle sidene før du trykker ned bunnen...eller noe sånt...

Husker vi hadde mange latterkramper før vi fant ut av det.

Lykke til...

Skrevet

uff jah jeg veeet! tror jeg brukte en halvtime sist.. mye banning og svetting... men nå står den bare i stua og jeg bruker den som lekegrind.. det er helt håpløst!! men man må vel først ta opp de lengste sidene, så den ene kortsiden. så tar man vel bunnen og den siste siden sånn nesten samtidig.. er liksom litt triksing og miksing det der, men skal gå til slutt.. og et tips: ikke ta i hardt! da nytter det hvertfall ikke! vet ikke om det var så mye hjelp men.. jeg føler akkurat samme frustrasjon som deg i alle fall!

Skrevet

Her i huset er det bare pappan som får den til:) jeg blir så forbanna og tar nok altfor hardt i rent sinne;) Vil bare vise deg min sympati! :)

Skrevet

Det er barnesikring på dem, så den ikke skal kunne klappe sammen, derfor dette med å klikke fast sidene først.. Jeg sleit voldsomt før jeg fant ut at jeg skulle lese bruksanvisningen :)

Trekk beina litt ut, så trekker du langsidene opp, over "nullpunktet", til de klikker.. Så tar du kortsidene, og til slutt trykker du bunnen ned..

Du får heller ikke slått den sammen før du har "klikket" løs sidene..

Mener det er samme sengen som vi har..

Det høres veldig logisk ut i hodet mitt, og jeg ser det jo for meg.. Er kanskje ikke så flink å forklare, men lykke til i alle fall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...