Gå til innhold

Her er en ADD/ADHD test, for "moro" skyld!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

You have answered this self-report questionnaire in such a way as to suggest that you do not likely currently suffer from an attention deficit disorder. You should not take this as a diagnosis or recommendation for treatment in any way, though.

23:-)

Annonse

LiBemamma;

Har du feks noen form for angst eller andre ting, så kan det jo slå ut høyt. Jeg har også mange med ADHD i slekta mi, men jeg tror faktisk ikke jeg har det, selv om jeg fikk høy score.

Da vil jeg jo tro at det alltid har vært sånn...? Jeg mener, selv om jeg var aktiv som liten, var jeg IKKE ukonsentrert eller mye av det andre som gjorde at jeg scorte høyt nå.

Dere som har ADHD/ADD-diagnose, har dere alltid vært "sånn"?

You scored a total of 109

It is highly likely that you are presently suffering from adult attention deficit disorder, according to your responses on this self-report questionnaire. You should not take this as a diagnosis of any sort, or a recommendation for treatment. However, it would be advisable and likely beneficial for you to seek further diagnosis from a trained mental health professional immediately.

hehe.. har omsider kontaktet lege for utredning da.. er vist på tide vist man kan stole på sånne tester:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...