Gå til innhold

Var hos jordmor i dag :-)

ikø29

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har vi hatt vår første time hos jordmor. Nå føles det virklig og det er helt fantastisk utrolig herlig :-)

Vi fikk høre hjertelyden og den var på ca 140 slag i minuttet og nå er det bare å vente i spenning på å se om det stemmer at dette ofte er hjertefrekvensen til jenter. Hipp hipp hurra så kjekt dette er!!!!!

Håper det går bra med dere andre også!!

Lykkeklem i fra meg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott!! Det er så deilig at man endelig kan begynne å tenke at dette faktisk er virkelig, at det skjer oss.

Jeg fikk lov til å komme inn en liten tur til klinikken som behandlet meg igjen i går, siden det var så lenge til jeg skulle til jordmor og jeg var så urolig. Da så vi konturene av en ordenlig bitteliten baby på 4 cm som sprellet og beveget seg. Nå er jeg 12 fullgåtte uker om 3-4 dager, så nå tror jeg endelig at jeg tør å tro på dette:)

Jeg gleder meg til jeg skal til jordmor, dumt jeg ikke fikk time før i slutten av november - da er jeg 15-16 uker. Men tiden går jo ganske fort også, så lenge man slipper å være så nervøs!

Skrevet

Så kjedelig at du måtte vente så lenge for å komme til jordmor!!

Ja, det er fantastisk å vite at alt er som det skal og at vi er over den kritiske fasen. Det er i grunnen bare å glede seg over det som skjer. Jeg forstår godt bekymringene som kommer og går men jeg tror det er lurt å prøve så godt en kan å hindre at de setter seg fast... De aller fleste føder friske, herlige, fantastiske barn- vi måtte bare ha litt drahjelp i starten men nå er vi på lik linje med alle andre ;-)

Jeg er 12 fullgåtte uker på mandag og det er godt å tenke på at da er jeg allerede i 2.trimester. Det går ganske fort!!

Jeg håper du klarer å slappe mer nå fremover- når du har sett at det er liv. - Må bare hoppe over de historiene om de som har mistet sent og alt det. Det skal da virkelig ikke skje oss!!!!

Håper du får en fantastisk fin helg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...