Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Og på mandag hopper jeg over i 2. trimester! Jippi! Magen har begynt å ese ut og jeg har store problemer med å skjule den, men må holde ut med stramme bukser en ukes tid til. Det er lønnsforhandlinger neste uke og jeg vil ikke lekke nyheten før det. Jeg vet det ikke er lov å legge vekt på graviditet i slike forhandlinger, men det er ingen som vet hva som skjer ubevisst eller skjult bevisst hos mennesker.. Trust nobody! Venter også på innkalling til duotest - den må tas innen de neste to ukene. Mulig jeg ringer og purrer, det måtte jeg gjøre sist gang.. Ha en flott dag jenter!
Tobarnsmamma!!! Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Gratulerer med overgangen! Jeg har 203 dager igjen i dag og runder den magiske grensen på lørdag. Herlig, men nå kommer vel de andre bekymringene. Jeg skal på duotest-ultralyd 4. nov. Blir spennende. Rart du ikke har fått innkalling, men den er vel rett rundt hjørnet. Er du i god form? Jeg har det atskillig bedre nå enn for noen uker siden. Begynner å få mage og en del annet her og der. Har foreløpig sagt det til få, men nå skal vel hemmeligheten ut snart. I hvert fall når jeg forhåpentlig har sette en passe proporsjonert skapning på ultralyd! Vi tastes.
soleia Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Ligg ikkje så langt etter i løypa eg heller! Har 204 dagar att i dag, og går inn i 12. veka. Var på ul for ei veke sidan og såg ein liten figur som såg ut som han dansa rundt der inne, så no har me byrja å få håp om at det skal gå bra denne gangen :-) Merkar i grunnen ikkje så mykje til at eg er gravid om dagen, er i ganske god form, men litt meir trøtt enn vanleg enkelte dagar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå