Gå til innhold

Noen med samme utflodlignende problem? (litt ekkelt)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Ekstra Utflod er jo veldig normalt pga cellernes utstødning når man går gravid. Tror ikke det er noe å bekymre seg for, men hvis det skulle fortsætte, er det bare at ta kontakt meg legen din. Fostervann tror jeg kommer mere på en gang.

Jeg har selv veldig mye utflod, og det er sårn melkehvidt.

Lykke til:-)

Tror dette er HELT normalt, har det jeg ogå! Står jo som en av "bivirkningene" ved å være gravid at man får mer utflod...

Jeg har også vært gjennom en liten runde med sopp, og jeg merka godt forskjell på soppen og utfloden...

Jeghar mest sannsylig bakterell vaginose eller hva det heter...min utflod er mer gul og av og til grønn *sorry detaljer* oste aktig noen ganger..smuldrene...men legen vil ikke gi meg noen medisiner på det enda, så lenge det ikke er plagsomt for meg. Jeg har kun utfloden, ikke lukt eller kløe eller vondt...

Annonse

Hei, HI her.. takk for masse svar! det er nok ikke noe farlig det jeg har, bare litt ekkelt..

men det jeg har er ikke tykt, den er helt rennende og kommer liksom når jeg har reist meg opp fra senga om morgningen.. merka i dag tidlig at det rant nedover låret.. var derfor jeg lurte, for syns det var så rart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...