Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 mathias heter lille prinsen min. Babyen i magen er nå bestemt at heter Amalie.. hvis det kommer en gutt likevel så blir det Sander.
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 Ava Matea.. I magen bor sannsynligvis Hannah eller Molly.
@nne-b :) Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 Anniken Madelen I magen er det nok ei lita frøken Olivia
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #8 Skrevet 24. oktober 2008 Renate77; så utrolig fine navn du har på barna dine! Jeg liker Anéa utrolig godt, har det på lista til nummer to.. Men, kan jeg spørre hvorfor dere skriver med é og ikke vanlig e?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 25. oktober 2008 #11 Skrevet 25. oktober 2008 Tusen takk ) Ava er jo kjempefint også!!!!!! Vi skriver det med é fordi det er sånn jeg har sett navnet før, og for at det ikke skal være noe tvil om hvor man skal legge trykk på navnet ) Blir på samme måte som André. Ville ikke skrevet det Andre. Synes det er finere med é også )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå