Gå til innhold

Hjelp til pakking og sending av vogn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg gjorde det samme for en tid tilbake, men da hadde jeg esken fra en annen vogn å pakke den i. jeg opplyste på postkontoret at det var en barnevogn og betalte 200,- (tror jeg) som da dekket forsikring for den type sending. Men jeg mener at de sa at jeg ikke hadde behøvd å pakke den så godt, en barnevogn koster så og så mye å sende uansett hvordan den er pakket...............ring ditt lokale postkontor for å være helt sikker sånn at du har ditt på det tørre om det skulle oppstå en skade.

prøv å finn en stor eske som vognen passer inn i, du kan sikkert spørre på en butikk i nærheten av deg hvor de har store varer, f.eks møbler eller enda bedre enn barnebutikk!

Pakk inn slik at ting ikke gnisser sammen, vogner skal jo tåle endel!

Hvis de på posten godtar pakken, er frakten på mellom 200-300kr, og så lenge posten har godtatt pakken er det skadeforsikring inkl (opp til 10000kr) Så dersom den skulle bli skadet i frakt, er det posten som dekker det!

Det viktigeste er vel at pakken henger sammen, og at den er pakket slik at ikke ting kommer i klem, eller stikker ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...