Gå til innhold

tok en test i går :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarte ikke å holde meg så jeg måtte bare! Lot være å gå på do på 5 timer og testet i går kveld: Negativ:(

ÅÅÅÅHHHH Kan ikke bare tanta komme nå da!

Var så sikker på at vi hadde truffet EL, men den gang ei.... Nå kan bare den sure tanta komme så jeg får kommet i gang med ny runde pergo. Er litt sur jeg nå.... Selv om jeg ikke hadde trua helt, så hadde jeg jo et håp.

Er på dag 36 nå, så er veldig klar for å få tanta merker jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Maddemor!

Det var trist:(

Men er du sikker da? Så lenge tanta ikke er kommet, er det vel håp??? Hvis ikke ønsker jeg deg lykke til videre neste runde!!

Skrevet

Det var trist å høre Maddemor. Håper tanta kommer raskt så du får begynne ny syklus. Håper du lykkes snart. Sender deg en stor trøsteklem!

xxx

Skrevet

takk for det jenter! Skal vel egentlig ikk eklage jeg da som har vært så heldig å få et barn tidligere.. men men.

Går bra med meg nå, men fortsatt ingen tante. Dag 37 nå.

Hadde masse menssmerter i går, men i dag er alt av smerter borte igjen..... rare kroppen min!

Har time til GU 3. november, så hvis ikke tanta har kommet ennå da så får jeg høre om jeg kan få primolut for å få igang mensen igjen....

Skrevet

Uff da, merkelig at du ikke får mensen.. kanskje den kommer snart eller kanskje det er andre ting på gang ;-) masse lykke til usnsett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...