sisi venter nr 3 Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Må bare fortelle at eg fekk brev i går ang fedme opperasjon Blir september til neste år under 1 år og vente Passe fint for er gravid no termin i juni Så flere som søker ??
redfox Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 så flott for deg da =) Hvordan gikk du frem for å få til det da ? Fastlegen din ? Har hørt mange som får hjelp,men tør ikke mote meg opp til å spørre selv :S Skal ikke være sånn,men føler det blir litt småflaut å spørre...er vel heller å få et "nei" som plager meg
sisi venter nr 3 Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2008 Hey Ja eg bestilte time.grudde meg i 1,5mnd for var redd for de samme.At de må du klare på andre måter eller slikt.Livredd...Var fastlegen min eg gikk til...Og ho sa bare de at korleis de er og leve me de osv.og om eg var klar for de livet Så sendte ho søknadog tok en uke så fekk eg svar
redfox Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Hm Kanskje man skal prøve seg etter man er ferdig med produksjonen av barn da ? Får vel bare ta alt av mot til meg
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Hei! Kan jeg bare spørre hvor mye man må veie før man kan søke om en slik operasjon? Eller går det kanskje på BMI? Ble bare litt interessert her )
sisi venter nr 3 Skrevet 10. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2008 Hei går på bmi trur de var over 35? Om eg ikkje husker feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå