Gå til innhold

Ang prøverør????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal nå begynne på min 3 kur med pergo på mandag, dobbelkur!!

Og klaffer det ikke denne gangen, så blir det lap og søknad om prøverør!!!

Derfor lurer jeg på om det tok lang tid fra dere sendte søknaden til dere kom igang??

Begynner å bli såååååå utålmodig nå, etter snart 2 år med prøving, så lurer veldig på når det skal bli min tur.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi går privat, så jeg kan egentlig ikke svare pådet. men det jeg vet er at det er veldig forskjellig i forhold til hvor lenge man må vente for å komme i gang

Skrevet

Hei! Haugesund har visstnok "bare" tre måneders ventetid nå...

Skrevet

Takk for svar=)

Jeg bor i Østfold, så jeg må vel inn til Oslo/ Drammen, noen som vet hva ventetiden er der?

Skrevet

Hei! jeg er ny på denne siden. jeg ringte til porsgrunn i går og da fikk jeg beskjed om at det var 3-4 mnd ventetid der. Det er jo egentlig ikke så veldig lenge, selv om det virker som evigheter når man er oppi det..

Skrevet

Hei.vi har brukt 3 kurer med pergo,har nå vært inne til kontrolltime på sykehuset. noen dager etter fikk vi brev fra sykehuset om at det tok ca 2mnd for å få time til lap. så det er mye venting syns jeg også:( en påkjenning,men man har da ihvertfall noe å se frem til :) Ønsker deg lykke til videre og håper det lkaffer snart for dere:)

Skrevet

Tar det så lang tid å få time til lap? uff, er så lei den ventinga.....har jo nå gått på min 3 pergokur nå, dobbelkur...også er det lap også på oss hvis det ikke funker denne mnd heller...og for å være helt ærlig, så begynner jeg å miste trua...i jan er det 2 år siden vi begynte å prøve....

Masse lykke til=))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...