Nullenusken Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Vi har vel egentlig falt for Simo Kombivogn.... Den helt sorte med en tynn hvit stripe.... Noen som har hatt denne tidligere? For/imot? Vi bor i en enebolig, et stykke utenfor byen og har stasjonsvogn....
Lykke X 4 Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 For: Den har romslig bag Er vind og vanntett Har deilig, vuggende fjæring Gode luftdekk Klassisk utseende Lun God kvalitet Mot: Svært stor og tung Tar mye plass sammenlagt Ikke lett så manøvrere som f.eks en trehjuling med svingbart forhjul. Dere har absolutt det dere trenger for å ha en slik vogn: Enebolig og stasjonsvogn Hadde Simo kombi til førstemann. Men har byttet den ut med en lettere og mer manøvrerbar trehjuling (+ noen vogner til ). Angrer ikke på det.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Vi har Simo, OTH og bugaboo. Da gutten vår var liten og nå på høsten bruker vi klart Simoen mest. Skal man handle og gå, er det perfekt å plassere varene under. Verdens beste vogn , men enig med hun over - tar stor plass og er tung!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg var kjempfornøyd med Simo. Bor midt i byen i 1. etg og fikk barn sent på høsten. Den var stor med god plass til tykk pose, virket lun og god, god å trille, masse plass under når jeg handlet, stødig. Kjøpte ny vogn da barnet ble 2 år. Dette er en 3-hjuling. Den er god og trille, men jeg mener den er langt mer ustø og kommer til å bruke Simoen når jeg får nr 2. Som de andre sier, den er stor og tung. Det er det eneste som taler i mot den synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 Hvis du er ute etter en tradisjonell kombivogn tror jeg heller jeg ville gått for en Teutonia eller en Emmaljunga. Det er mange som kjøper simo og som angrer når de går over til sportsvogndelen. Vogna er blytung og litt traust syns jeg. Ville heller tatt en Teutonia Prestige eller Mistral eller Emmaljunga City Cross. Supre med bag men også veldig bra som sportsvogner, og det er tross alt sportsvogndelen man bruker mest.
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 Signerer musipusi jeg.. Veldig fornøyd med vogna vår, har også hus og stasjonsvogn, men for at vogna ikke skal ta all plassen bak i bilen, setter vi den inn i to deler, med understellet på høykant. Likevel synes jeg den tar stor plass.. Men veldig god og trille, selv om den er tung.Vi skal bruke vogna som sovevogn i bhg, og må dermed kjøpe en ny sportsvogn til bruk hjemme..Da går vi nok for S3..
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #7 Skrevet 24. oktober 2008 Siden du bor i enebolig, har du vurdert Simo Duo? Veier hakket mindre. Veldig fin babyvogn, men liker ikke sportsdelen så godt, men den kan være fin i en overgansperiode frem til hvertfal 1-års alder. Anbefales!
hegemor3 Skrevet 24. oktober 2008 #8 Skrevet 24. oktober 2008 Hei Har faktisk 2 stk simo kombi. ei til hjemmebruk å ei som er kjøpt på finn.no til barnehagebruk. Vi elsker den både som baby vogn m bag å som sportsvogn. Gutten er 14 mnd nå å har meget god plass i sportsvogna m voksi. Skal bruke den gjennom vinteren.Stor å tung å løfte jaaaa, men komforten teller mest hos oss. Lykke til med valget:-)
mamma -00 og -09 :) Skrevet 25. oktober 2008 #9 Skrevet 25. oktober 2008 Vi kommer til å velge simo duo denne gangen også! Var kjempe førnøyd sist. Så er den litt lettere, men romslig og stødig!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #10 Skrevet 27. oktober 2008 Hvis du vil ha alle de posetive sidene med simo, bare ikke de negative (stor og tung) så velger du heller brio. Brio og simo er laget på samme fabrikk, brio er derfor ganske lik simo i egenskaper, like god fjæring, kvalitet, osv. (vel og merke om du velger et annet understell enn det som heter compact, da det er stivt). Men brio er altså lettere (spesielt om du velger lettvektsunderstell på brio) og nettere. Simo har et fint og klassisk uteende, mens brio er litt mer fargerik og stilig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå