Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Hva heter barna på avdelingen til barnet eller i barne hagen? Mange rare navn eller går topp liste navna igjen?
huldra87 Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg har ikke barn selv i barnehage, men en gudsønn som jeg henter der innimellom. Jeg kan jo si at navn som går igjen er f.eks Mathias, Sander, Eivind, Patrick, Dennis, Andrea, Linnea og Vilde. Noen som skiller seg litt ut i mengden er Kim Ronny, Kim Leon, Naomi, Valera, Torbjørn, Eldar og Ragnhild.
alvilde Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 loke mats elias alexander iselin linnea eva nathalie amalie amanda det er de jeg husker i farta
molino Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 Sara, Sofie, Mille, Markus, Benjamin, Sander Har også noen som ikke er så vanlig nå:Torvald, Jarle, Solfrid
Baby<3 Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 Ludvig x 2 Sara Lea Mia Ella Camilla Håvard Adrian som jeg kommer på
håpogtro Skrevet 24. oktober 2008 #7 Skrevet 24. oktober 2008 Julie Kaylie Rhina Petter Oscar Kasper Klaus Benjamin William
Gjest Siklerotte Skrevet 24. oktober 2008 #8 Skrevet 24. oktober 2008 Nå har vel ikke jeg den fulle og korrekte oversikten over alle barna i barnehagen - men jeg har da lest alle navnene på et sånt tre de har der, og jeg husker alltid bra, så jeg tror i hvert fall jeg uttaler meg ganske riktig når jeg sier at det er få navn som går igjen. Egentlig ikke så mange topplistenavn heller. Og de topplistenavnene som er i barnehagen er det kun ett barn av. Som f.eks; Thea, Emilie, Ingrid, Sarah og Hannah - det er vel de eneste topplistenavnene på jentesiden og det er bare en av hver. Ellers er det vel 3-4 Mia da - og det er jo topplistenavn... Ellers er det en god del Maria/Marie òg - forsåvidt mulig det er et topplistenavn(?) Ellers er det vel Herman, Julian, Isak, Dani, William, Joakim, Magnus og Oliver og Kristoffer som går igjen...Som jeg har lagt merke til i hvert fall - men det er vel bare to av hver, med unntak av akkurat Kristoffer. Ellers er det alt mulig rart av navn - mange med spesielle navn igrunn, men noen av de er så spesielle at jeg dropper å skrive de her. Kan ikke si det frister å finne ut om det er andre foreldre i barnehagen som leser her... Sånn for litt halveis anonymitet.
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #9 Skrevet 24. oktober 2008 Vil heller ikke legge ut de aller mest spesielle navnene, det ser jeg ikke vitsen i, mødre til disse barna kan lett "finne" meg igjen. Men, av de mer allminnelige går blant andre Ingrid, Sofie, Julie, Emilie, Thea og Linnea igjen på jentesiden, blant guttene er det Oliver, Jakob, William, Henrik, Oskar og Marius..
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #10 Skrevet 24. oktober 2008 I avdelingen til Stine vet jeg om : Andra 2 X Emilie Ester Nora Linn Tine Catrine Celine 2X Ada 3 X (!) Dina Stine<3 Ellers er det ingen Amalie, Sofie, eller Matilde noe vi er glad for, siden vi selv har valgt disse:D Det er også noen mer skjeldne navn, men det vil jeg ikke legge ut her! I avdelingen til Petra, vet jeg om: Elsa Tora Emilie Julie Thea Marie Ana Mona Emilie Siri Tyra Emma Henriette Petra<3 Også her er resten mer skjeldne navn!
prysseluskan Skrevet 24. oktober 2008 #11 Skrevet 24. oktober 2008 De aller fleste navnene er helt ordinære som Magnus, Markus, Fredrik, Maria, Nora, Oda, Maren osv. Noen navn skiller seg ut enten ved å være norrøne eller typiske oldeforeldrenavn som ennå ikke har blitt superpopulære, men der foreldrene er litt forut for sin tid.
♥Cherrypie♥ Skrevet 24. oktober 2008 #12 Skrevet 24. oktober 2008 Ingerid Mathias Jeppe Andrea Tomine Kristin Hermann Thea Christer Alaya Mia Siggurd Isa
Bægge dætern Skrevet 24. oktober 2008 #13 Skrevet 24. oktober 2008 oi,oi, veldig anonymt hvis dette er kombinasjonen av jenter på Stines avdeling ; ) Andra 2 X Emilie Ester Nora Linn Tine Catrine Celine 2X Ada 3 X (!) Dina Stine<3 hva er grunnen til å ikke legge ut de mer spesielle navnene? alle i barnehagen kjenner jo igjen dette................
Castho Skrevet 24. oktober 2008 #14 Skrevet 24. oktober 2008 I theodor sin barnehage er det 2 Herman, 2 Andrea, 2 Jonathan og 2 Thea.
prebs Skrevet 24. oktober 2008 #15 Skrevet 24. oktober 2008 Mamma til Petra og Stine, bare lurer på: Går Petra i barnehagen når hun er 5 måneder? En spebarnsavdeling, da?
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #16 Skrevet 24. oktober 2008 Prebs, så utrolig bra! :-p Hun klarer bare ikke komme seg ut av denne!
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #17 Skrevet 24. oktober 2008 Hehe nei, det er ikke en vanlig barnehage det er en familie barnehage! For de aller, aller minste fra 3.månder og oppover! Vi vel til sammen litt over 40.stykker! Petra er bare her 2 ganger i uken, men det er utrolig gøy! Vi foreldre får dele store og små ting i hverdagen og småtassene våre hilse litt på hverandre... men pga. at de er så små bryr de seg ikke så veldig enda! Det finnes desverre en forklaring på alt Mamman til Ava!
Super-Langbein Skrevet 24. oktober 2008 #18 Skrevet 24. oktober 2008 OJ, en familiebarnehage med over 40 stk? Er den i en moske?
prebs Skrevet 24. oktober 2008 #19 Skrevet 24. oktober 2008 Åja, jeg hadde faktisk glemt at det var noe som het familiebarnehage, eller Åpen barnehage er det vel det heter? Niesene mine har gått på det som babyer, og foreldrene var godt fornøyd. Det er litt deilig å se andre voksne når man går hjemme også : )
Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #20 Skrevet 25. oktober 2008 Er folk virkelig så lettlurte? *rister på hodet*
Kåre Moradi Skrevet 25. oktober 2008 #21 Skrevet 25. oktober 2008 Flere avdelinger i en Åpen bhg? Nope. Og ingen gutter? Dont think so.
Kåre Moradi Skrevet 25. oktober 2008 #22 Skrevet 25. oktober 2008 Men ære være Stine og Petras mamma for å skape liv og røre og moro her inne:-D
Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #23 Skrevet 25. oktober 2008 Hehe, da går Petra i en skjelden åpen barnehage da!;-) Her er det nemelig to avdelinger, den som Petra går i er fra babyer fra 3.månder og oppver og den andre er fra 1-4 år.:) Stine går ikke her, for hun fikk desverre ikke plass! Var helt fullt på den avdelingen! Er, for og si det rett ut drit lei av de ekkle komentarene deres! HOLD MUNN hvis dere ikke har noe hyggelig og si om meg!:0
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 26. oktober 2008 #24 Skrevet 26. oktober 2008 Noen navn går igjen, spesielt Elias. Elias alene og Elias i kombinasjon med andre navn.. Andre sånne populære navn er Sander, Jonas, Thea. Er vel ikke noen rare navn tror jeg, men noen litt sære kombinasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå