Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 hehe.. hva er vitsen med denne tråden? Enten så ler vel folk, eller så blir de kraftig provosert Men når jeg blir skikkelig sint så kommer det noe a la: faan steike i helvete, den satans kuken kan sleike seg sjøl i rævhøllet t han daue av matforgiftning.... hehe.. nei har vel aldri sagt akkurat det, men det kommer nok ei ramse med bannskap, en mindre pen sammensetning av de fleste vanlige norske bannord. Nå er jeg fra nordnorge da, så burde kanskje klart bedre.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 He-he, skulle noen hamle skikkelig opp med denne tråden så må det bli nordlendingene, ja!
Den heldige eier av ett barn Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Kan mange stygge ord jeg. Likevel er noe av det værste jeg hører; din jævla mongolide... eller din førbanna homo... Greit nok med din stygg jævel, men det som går på legning eller sykdommer synes jeg er værst.
Lykke X 4 Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 Nei, vet du hva. Det er så stygt og grovt at det TØR jeg ikke skrive her. Jeg kommer fra Finnmarkskysten....Hehe.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #7 Skrevet 23. oktober 2008 Fettlørva Kukhesten Fetta på Dovre Ved Guds knekte fingra Torskjævel Din breiflabb
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #8 Skrevet 23. oktober 2008 Hi-hi, ikke dårlig, anonym 00.21! Ved Guds knekte fingre har jeg hvertfall ikke hørt før. Den var rar og maner fram litt av hvert, ja! Huffaluffa, stygg var den, ja... Men hvorfor Dovre, he-he?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #9 Skrevet 23. oktober 2008 Falsk beskjedenhet kler deg ikke, Musipusi! Kom igjen nå! kjør på!!!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #10 Skrevet 23. oktober 2008 Vet ikke om jeg reagerer så mye på banneord eller setninger for den saks skyld. Det verste er når noen nære og kjære sier noe til deg som går innpå deg, eller bruker noe mot deg som er sagt i fortrolighet eller lignende. Det slår all slags banneord og setninger.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #11 Skrevet 23. oktober 2008 Helt enig i at det er mye verre, nn 00.36! Men for meg stiller sånt i en helt annen kategori enn banning. Ikke all banning er jo vondt ment selv om det er styggord!
Lykke X 4 Skrevet 23. oktober 2008 #12 Skrevet 23. oktober 2008 Hehe Ok, noen da (ble så fristet). Kan gjerne innledes med ord som "forbainna" el: Sjarkhora Slarskfetta Kattkuk Pessfetta Snørrkuk Pesshysa Ble mye underliv her gitt, dette var bare et lite utvalg.Men det gjorde godt! Hehe.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #13 Skrevet 23. oktober 2008 Hehe, hvorfor det akkurat er Dovre vet jeg ikke, kanskje noen andre som har hørt det kan si noe på det? Hehe... På Finnmarkskysten vokser man opp med litt av vært av banneord og setninger... Hehe, har noen gifte gamlinga i familien min som sier det mest utroligste til hverandre. ''Vanlige'' folk hadde fådd sjokk.... Det går bare i sånn her snakk til hverandre: Hent mæ en kaffekopp di late kjærring!! ''Løft på den feite ræva de sjøl og hent kaffe tell mæ og samtidig'' Kommer det kake på bordet og gubben forsyne sæ flere gang kommer det: ''Satan snart må æ sende dæ på tjukkholmen, du e så støgg og feit at æ nesten ikke klare å se på dæ mer'' ''Hadde du vært et kvinfolk det va verdt å være deilig for så hadde æ fan ikke trøstespist mæ på kake og skitmat, kanskje du skal se det i speilet før du åpne den støgge kjæfte din!'' Kan komme med mange flere sånne, hehe, alltid trivelig å være på besøk der Utrolig at de har vært gift i over 30 år...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #14 Skrevet 23. oktober 2008 Cock sucking mother fucker two balled bitch with a ring around her tittie and ... (husker ikke resten).. lærte den da jeg var 10 kanskje he-he
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #15 Skrevet 23. oktober 2008 HA-HA-HA-HA!!!! :-D Nå fikk du meg til å flire gitt!!!! Det snurrer film i hue (ser nesten for meg en Oluf med skinnhua - ja, jeg vet han ikke er fra Finmarkskysten da)! Tipper det aldri er kjedelig på besøk hos disse folka!! Tenk om de hadde hatt sin egen tv-serie om takt og tone på tv!?? He-he! Her på Østlandet blir det jo utrolig dvaskt i forhold til det "frodige" språket der! Dere synes kanskej vi er litt tørre? Har bodd noen få år i Finmark og skjønte etterhvert at de ikke mente alt like bokstavelig som det ble sagt. Folk fikk så hatten passa og vel så det! Bannskap virket nesten som det bare var innmakt i språket som hvilke som helst ord der nord Men når finmarkingen er sint, ja, da kan hun/han snakke!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #16 Skrevet 23. oktober 2008 Har en venninne som ser "monsen" om både typen og sønnen, ala "skal på hyttetur med monsan mine i helga" *grøss* Slår alt av pikk og fitte og snørrhyseord.
Lykke X 4 Skrevet 23. oktober 2008 #17 Skrevet 23. oktober 2008 Hehe. Ja det kan sies mye rart der oppe Du skulle bare hørt hva jeg og samboeren min kaller hverandre Han er fra nordland og jeg fra finnmark. Men det er godt ment og vi vet det ikke er sant, utrolig artig er det dog
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 23. oktober 2008 #18 Skrevet 23. oktober 2008 Høh? - Hvis det er Lars Monsen, så dra jeg mer enn gjerne på tur med han!!! Hehe 8-)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #19 Skrevet 23. oktober 2008 Hmm... Blir kanskje ikke banning, heller setning.. "din oppmerksomhets syke hore, du er ikke verdt en dritt, skjønner ikke at noen orker å være sammen med deg i det hele tatt, du er rett og slett ekkelt!!" Det må da være en jævlig setning å få slengt i trynet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå