Gå til innhold

Jeg er så overrasket over hvor mange som bruker såper! Lano, Palmolive, Dove, Sterilan osv....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i huset bruker vi bare Laktasyd, uparfymert. Og jeg måtte oppdra samboeren min i underlivsvask da vi ble sammen, han brukte Lano i underlivet!!! Og tydeligvis er det bare min familie som ikke bruker såper. Det er jo ikke bra for huden, og så mange klager over tørr hud.... Hmmm.... Daaaa!

Selvfølgelig har noen veldig tørr hud, men de fleste hadde unngått det med å ikke bruke slike såper.

Siden alle er så flinke å bruker forskjellige handduker til rumpe og resten......

Er vel ikke så rart at rumpa ikke er helt bra da!

(legger opp til debatt her, så regner med å få tilbake)

Skrevet

He he.. Jeg bruker såpe hver dag og Dr. Greve nedentil. Ikke tørr hud. Det er av såpe man blir ren.. ;o)

Man blir kanskje det av Lactacyd også, men må innrømme at det ikke har falt med inn å vaske med under armene med det..

Skrevet

Under armene MÅ jeg vaske meg med dusjsåpe, ellers føler jeg meg ikke ren, for å være helt ærlig.

Men bruker minst mulig såpe ellers, selvfølgelig.

Skrevet

Er du overrasket over det? Synes det er en helt naturlig ting.

Skrevet

jeg må nruke dusjsåpe under armene, men nedentil bruker jeg asan og det gjør kjærsten min også faktisk :) uten opplæring! han bruker ikke dusjsåpe da.

Skrevet

Hehe.. Ja, og her skal du få et svar..

Vi bruker Lano over hele skrotten vi.. Og hvorfor?? Jo, det skal jeg si deg.. Er det noe jeg virkelig begynner å klø av, så er det "rumpesåpe" (les: asan, laktasyd o.l.)

Har prøvd de fleste sånne rumpesåper, og alle har gitt meg en forferdelig kløe, og dager/uker med musen full av canesten.. :)

Derfor; Jeg sverger til LANO. =)

;)

Skrevet

Er du overasket av at folk vasker seg med såpe?

Blir overasket av mye, men ikke det. Hverken på dib eller andre ting.

Jeg bruker selv Vaseline Intensive Care og er fornøyd med det, rein blir jeg også.....

Skrevet

såpe er såpe for min del,,

så lenge jeg blir ren gidder jeg ikke å bry meg...

Skrevet

haha. jeg brukte en sånn svensk "rumpesåpe" i noen uker og skjønte ikke hvorfor jeg hadde soppinfeksjon som aldri gikk over..før "såpa" ble tom!!! hehe..

overrasket over at alle tror asan som du får kjøpt i dagligvarebutikken er så flott liksom. jeg gikk på skole med ei som vasket stussen i grønnsåpe og hatet oss fordi vi brukte vanlig såpe. tissen min er helt fin forøvrig, det er bare den og underarmene som får litt lano på seg..

Skrevet

Lactasyd, Asan og slike "milde" spesialsåper er de eneste såpene jeg reagerer på med kløe osv...

Det jeg bruker er vanlig shampoo i håret, nedentil og under armene og ellers ingenting.

Skrevet

Laktasyd er jo ikke i utgangspunktet "rumpesåpe" da.

Den brukte bestemor på mamma, mamma på meg. Har aldri hatt "canestenproblemer".

Dessuten, såpe med masse lukt å så deo med masse lukt å så parfyme med masse lukt... Det må jo være værre enn røykerne!!!! ;)

(bruker ikke parfyme lengre da siden jeg er så nær Adrian hele tiden men er sikkert alene om det også.)

Skrevet

Det beste for underlivet er bare vann! -har jeg lært :)

Jeg bruker nå likevel asan eller lactasyd nedentil, men såpe resten (ikke i fjeset)

Én ting er at en kan få tørr hud av å bruke såper, det værste for huden tror jeg er at en dusjer så himla ofte!

Skrevet

Haha, er det noe jeg får kløe av så er det lactasyd o.l. "snille" greier..

Skrevet

Lactasyd, Asan og Dr. Greve får jeg også kløe av. *grøss* Vaseline intensive care bruker jeg, eller Palmolive. Bruker også Vaseline intensive care krem i ansiktet. Shampo varierer hvilken jeg bruker.

Skrevet

Bruker billig såpe fra First Price jeg... aldri klødd, og ikke har jeg tørr hud. Og tenk... Jeg bruker det nedentil også, har aldri fått noe problem av den grunn... Tangatruser derimot, eller canestentruser som jeg liker å kalle det! :P

Skrevet

Hahahahah... Canestentruser!!!! Plutselig satt jeg å lo høyt!!! Sambo bare ser rart på meg... ;)

Skrevet

Må vel støtte HI litt her..

Jeg bruker aldri såpe på kroppen. Synes ikke jeg er så skitten og liker ikke at huden lukter såpe. Men føler meg ikke ren hvis jeg ikke vasker håret og hufsa hver dag. :)

Skrevet

Skulle det stått Jeg er så overrasket over hvor mange som bruker såper i UNDERLIVET?! Lano, Palmolive, Dove, Sterilan osv.

Ellers skjønner jeg ikke

Skrevet

Takk for støtten, da var jeg ikke helt alene da? :)

Skrevet

har hatt 2 soppinfeksjoner nå jeg. aldri hatt det før. så jeg skal kaste asan i søpla og kjøpe dr.greve. har brukt den siden den kom og den har det aldri vært no tull med

Skrevet

Nei, som bruker det generelt! Og i underlivet!

Du finner ikke slike såper i mitt hjem...

Skrevet

Jeg bruker dusj såpe.. dusjer hver dag så da bruker jeg kokos såpe under armene og anasan intimsåpe..

Viste ikke at det var så unormalt faktisk.. Hva vasker du hendene dine med når du har vært på do med da?? Jeg bruker såpe og trodde rett og slett det var normalt.. Noe annet har gått meg et hus forbi.. hehe..

Skrevet

Hmmm... Nå får jeg sikkert stempel som ufyselig og urenslig her men... La gå!

Jeg er plaget av svært tør hud. Får også lett sopp i underlivet(blæh for en uggen ting å si). Jeg har fått råd av legen min å kun bruke mild såpe under armene, resten av kroppen vaskes med vann! Bruker seff sjampo og ansiktsvask, men ingen lano el lign på hufsa her nei! Bruker babysåpe på hender og under armene!

Skrevet

Gud så mye rart man skal henge seg opp i:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...