Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Hva synes dere om det? Eventuelt Lily Anéa eller bare Anéa? Fått så sansen for Anéa og Enéa nå.. Og kan man skrive Anea/Enea?
sonne Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg synes Anea høres bedre ut enn Enea og ville skrevet det på den måten
prebs Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Helt enig med sonne. Ellers får du bare surr med folk som skriver apostrofer gal vei og uttaler navnet med trykk på ørten måter - til daglig irritasjon for foreldre... (Og verden er vel irriterende nok som den er ;-)
Gjest Siklerotte Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Ikke helt min smak, gitt.... Enea får meg til å tenke på rhinoceros (kommer ikke på hva det heter på norsk nå. men ja...) - Anea er helt greit. Ville skrevet det rett frem ja. Men jeg liker som regel ting enkelt.
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Jaggu' bra vi ikke har lik smak - tenk så kjipt det hadde vært :-D
Tieran Skrevet 24. oktober 2008 #7 Skrevet 24. oktober 2008 Liker ingen av de, får rare assosiasjoner, jeg også. Anea er absolutt mye bedre enn Enea. Men ville nok skrevet det Anéa, blir litt mere navn )
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 24. oktober 2008 #8 Skrevet 24. oktober 2008 Anea var nydelig syns jeg og ville nok skrevete det slik:) Syns det var en flott navnekombinasjon:)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 25. oktober 2008 #9 Skrevet 25. oktober 2008 Datteren min heter Anéa, så jeg stemmer absolutt på det )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå