Gå til innhold

Skal si dagene går opp og ned!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag så jeg i avtaleboken min - der kom jeg over datoen jeg hadde avtalt ultralyd etter positiv graviditetstest (et par dager etterpå spontanaborterte jeg). Off, fikk det helt vondt innvendig når jeg leste det. Tenk nå hadde jeg vært i uke 6 og godt på vei til uke 7.. Det er helt forferdelig å tenke på.

På jobb i går kom jeg borti ei som var blitt gravid med prøverør og som hadde termin samtidig som jeg skulle hatt. Var skikkelig nedfor og klarte nesten ikke å tenke på så mye annet resten av dagen.

Så dette har vært to skikkelige drittdager!! Prøver å se fram mot fryseforsøket - men det er faktisk ikke så veldig lett akkurat nå! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann,

fikk lyst til å svare deg. Veldig leit å lese, og jeg kjenner meg så veldig godt igjen. Jeg har aldri hatt tyngre dager enn etter jeg mistet. Heldigvis går det bedre etterhvert og man begynner å forsiktig glede seg til nytt forsøk. Ser at du skriver at du skal ha fryseforsøk, og ville bare krysse fingre for at den sitter da. Vi var heldige og fikk full klaff på frys også, og har nå en herlig liten krabat på 10 mnd:-)

Håper og tror at du opplever det samme.

God klem.

Skrevet

Hei!

Tusen takk for oppmuntrende svar! :)

Det er noen dager siden innlegget mitt ble skrevet og det går bedre med meg nå. Faktisk allerede neste uke venter jeg mensen så synes det går fort til jeg skal i gang med Progynova - så i morgen er det på apoteket og få bestilt det så jeg har det klart til mensen dukker opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...