♥ DAME Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg (vi) har time onsdag 29 okt kl 0900. Når har du (dere) ? Ellers går det egentlig bra med meg, tross alt. Er sykemeldt nå, fra i går og t.o.m i morgen. Men skal til lege i morgen så kanskje det blir forlenget. Vet egentlig ikke om det er isjias plager eller bekkenløsning, eller litt av begge deler. Håper legen finner ut av det. Ellers hadde jeg migrene tirsdag kveld, hadde så vondt at jeg begynte å grine, så jeg måtte ta to paracet. (vil jo helst unngå det). Hvordan går det med deg da søte Pysekatten? )))) Stor go`klem til deg )))))))))))))))))
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Hei Askepott vennen min:-))))) Så kjipt at du er plaget med bekken/isjias. Håper det er noe som kan gå over. Er jo veldig tidlig å få de plagene nå, men noen gjør jo det. Får håpe du får noen dager ekstra så du kan hvile litt og se om det hjelper. Tror ikke du skal bekymre deg om du har tatt to paracet, men skjønner at du helst ikke vil ta noe. Styrer unna her også. Men de sier jo at det er greit av og til. Verre tror jeg hvis du tok tre ganger om dagen. Får ikke håpe du får migrene flere ganger. Høres veldig vondt ut. Pleier du å være plaget med det? Her går det bare fint. Vi skal på UL til mandag 27 okt så to dager før deg. Men skal på første svangerskapskontroll ons 29 okt tidlig på morgenen. Vi gleder oss veldig til UL igjen. Har alt begynt å få mage og lagt på meg litt. Synes det er litt flaut så tidlig. Prøver å skjule magen, men merker folk begynner å kikke og lure. Er jo fremdeles litt bekymret og håper det går bra. Gleder meg til å høre om UL din til onsdag:-))))))))) Stor god varm høstklem til deg også:-))))))))))))
♥ DAME Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2008 Var veldig plaget for en del år tilbake, men en stund før jeg ble gravid hadde jeg bare litt vondt i hodet av og til. Denne gangen hadde jeg så vondt at jeg holdt på å kaste opp, og da jeg begynte å grine gjorde det enda vondere. Følte hodet og øynene holdt på å eksplodere, huff Men da jeg tok 2 paracet og la meg ned på sofaen, gikk det gradvis over ) Så deilig det ble etterpå )) Nå ser jeg sånn frem til mandag og din UL ))))) Helgen går så fort og plutselig er det mandag OG onsdag, hehe ))))) Vi snakkes Pysekatten, så må du ha en flott helg og kooose deg ))
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Uff, stakkars deg. Dette høres ikke noe godt ut nei, men synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for paraceten. Babyen har det mye bedre når du har det bra:-))))) Håper ikke du får noe mer migrene nå framover, og kan tenke det ble mye verre da du begynte å gråte. Uff, får lyst å gi deg en trøsteklem jeg. MEN nå er det snart UL igjen for oss begge og det er bare å glede seg. Blir jo en kjempegøy uke og jeg synes tida går så fort nå. Bare kose seg mens en kan her. Er så deilig å være gravid og er så spent på alt til mandag. Håper alt er bra med lille nurket vårt. Vi snakkes til uka vennen. Dere må også ha en deilig helg og kose dere masse. Snart nye bilder vi kan kose oss med:-)))))))))))) God klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå