Gå til innhold

Når flytter babyen nordover?

Anbefalte innlegg

Tror den lille ligger mer eller mindre oppå blæra mi.

Jeg tisser HELE tiden! Holder på å blir sinnsyk!!! Dette gjør i tillegg at det blir sårt og det svir! Jeg har ikke UVI, og heller ingen andre sykdommer (som jeg vet om) de fant ihvertfall ingenting i urinen min på dyrking.

Når flytter mini seg oppover og vekk fra blæra?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138965215-n%C3%A5r-flytter-babyen-nordover/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg redd att jeg må skuffe deg litt;)

Det blir nemlig ikke bedre, det er bare å glede seg til bebi sparker i blæra di og du ikke kan holde deg!

Eller det vil si noen dager var det bedre når han lå litt vridd vekk, men stort sett så blir det myyeee tissing framover..

Men det blir vel en vane det å, syntes jeg husker det:)

det blir faktisk bedre...

men bare en LITEN stund ;P

uke 11-12 merket jeg at livmoren flyttet seg "opp i magen", og det er litt mindre løping på do... Men det varer bare en liten stund det, til den har vokst litt og begynner å presse på blæra. Og da blir det nok bare værre og værre

i begynnelsen av svangerskapet er det visst mest noen hormoner som gjør at man må tisse så mye, men når baby har vokst litt i størrelse, så presser han jo mer og mer på blæra. Så venn deg til å løpe og tisse hele tiden ;)

Hei, jeg ble mye bedre i uke 12-13, nå kjenner jeg at ting har kommet lenger opp. Jeg har hørt at hele 2. trimester kan være ganske så bra sånn sett, håååper det: ) Jeg også løp på do ofte til å begynne med...

Lykke til! PS: Gå og sjekk den en gang til for sopp, etc! Sånt ser man ikke på urinprøven

Annonse

Skal til legen imorgen! Nå har det gått for langt! Det svir KONSTANT! Jeg begynner jo nesten å bli nervøs for om det er noe skikkelig galt med meg :-(

Fikk brev fra legen om at jeg ikke har fått røde hunder vaksine! :-S Jøss! Trodde virkelig alle hadde fått den jeg! Jaja, har ikk ehatt røde hunder i de 23 årene jeg har levd så sjansen er ikke akkurat stor for at jeg får den nå i løpet av 6 mnd :-)

Har ikke HIV eller syfilis da :-) Hipp hurra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...