Gå til innhold

Jeg tenker på og.........:-(:-(:-(

Anbefalte innlegg

Slutte og være her, hva er vitsen hvis ingen tar meg seriøst eller er hyggelige mot meg? Hva er vitsen når alle tror jeg lyver, ja når mange henger meg ut i hvert eneste innlegg?

Har ikke bestemt meg enda, men kan tenke meg at mange av dere vil synes det er helt greit!:(:( Angerer skikkelig på at jeg delte gleden med og være gravid med trillinger! Skulle aldri gjort det!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138965143-jeg-tenker-p%C3%A5-og/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det eneste jeg skulle ønske, var at du ikke skiftet nick hver dag...; )

Ellers er det en sann fryd med dine navneinnspill, fortsett med dem!

Det er ikke så rart at mange reagerte som de gjorde. Først alt surret med terminen, men nå er det over, og vi forstår at terminen er 17.mai - lett å huske: ) Men vær opps på at de antagelig kommer minst fire uker før, skal godt gjøres å gå til termin med trillinger.

Deretter var det at du visste at det var trillinger så tidlig, men du har vel tatt tidlig ultralyd da?

Og så var det litt surr med Petras bursdag, hvor gammel hun egentlig er. Men nå er vel det avklart også, jeg forstår at hun er født i mai, altså 5 måneder. Og DET blir sprekt, altså, med en barn på 4,5, under 1 og premature trillinger!

Det er synd at reaksjonene tok fra deg gleden over trillingene, men håper du kommer over det og gleder deg videre.

Nå er jeg spent på guttelisten med navn...?! :-)

Klem til deg: ))

Det er bare det at ortografien din minner så veldig om en person som har laget mye surr på dib med tullenick, så da er det nok noen som tenker at det er denne som er på ferde igjen...men denne gangen er du smart, kjære du, for nå klarer du å balansere den linjen mellom fullstendig galskap og troverdighet og folk blir dermed litt usikre.

Meg derimot, klarer du ikke å lure. Jeg håper bare at du er en intelligent person som koser deg med påfunnene dine, og ikke en "nut-case" som tror på det du skriver selv...

Sorry;-)

Vel, jeg har ikke hørt og den personen for jeg har "bare" vært medlem siden 4.April....;-) Jeg forstår at jeg kan være surrete i blant, men er det noe rart når man har to barn under 6 år, og har tre mageboere?:D?Og Prebs jeg lager et innlegg, der skal du få se guttelisten!:)

Jeg sier unnskyld for at jeg har vært litt vanskelig og tro på i det siste men skal skjerpe meg skikkelig når det gjelder alt fra bursdager til terminer!

Når det gjelder Nick, synes jeg bare at de er så K J E D E L I G E men denne gangen er jeg fornøyd, så nå skal jeg ikke skifte på en GOD, god stund!:)

Ha en fin kveld alle sammen!:-)

Nei, nei, nei! Du skal da ikke slutte og være her! Jeg skjønner godt at du tenker slik, for jeg har sett flere ekle komentarer du har fått her! Huff. Men jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har ikke kommet slikt, og at jeg trodde på deg da du skrev innlegget om at du ventet trillinger. Jeg stusset også lenge over datoer og slikt, men jeg trodde på deg fordet og det gjør jeg fremdeles. :-) Så ikke slutt å være her! Du har mange intressante innlegg, og jeg synes det er spennende å fundere over hva trillingene dine kan hete. :-) Lykke til videre med graviditeten!

Annonse

Fortsett å være her du! Jeg orker ikke å gjøre meg opp noen mening om jeg tror du er gravid eller ikke - det har jo ingen betydning for meg personlig uansett... Jeg er her fordi jeg liker å diskutere navn, ikke fordi jeg bryr meg om privatlivet ditt, eller noen andres her heller - for å si det slik... Er selvsagt hyggelig hvis du faktisk skal ha trillinger (!), men det er dine meninger om navn jeg er interessert i! Og trillingnavn er jo litt gøy å tenke på, uansett :-) You go girl!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...