cherry coke Skrevet 23. oktober 2008 #26 Skrevet 23. oktober 2008 Ja,det er sexy! Men alt med måte;) Glatte brystkasser er for smågutter. Og de som vokser/fjerner håret på kassa er femidotter!
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #27 Skrevet 23. oktober 2008 Signerer attpåklatten. Bar bringe er for gutter som ikke er kjønnsmodne.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 23. oktober 2008 #28 Skrevet 23. oktober 2008 En ekte mann skal ha hår på brystet ja. Menn som vokser seg der blir litt i overkant feminine for min del.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 23. oktober 2008 #29 Skrevet 23. oktober 2008 Litt hår på brystet skader ikke;)
Ksenia & Anjem Skrevet 23. oktober 2008 #30 Skrevet 23. oktober 2008 neiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ikke noe hår er best
Raych Skrevet 23. oktober 2008 #31 Skrevet 23. oktober 2008 Uff, nei:( Også de som har hår så langt opp mot halsen at tustene stikker opp over kanten på t skjorta. Grøssss:( Liker ikke hår på menn jeg. Untatt på hodet. Ikke under armene heller:) Verste jeg ser er menn med singlet. Når de løfter armene kommer den haugen med hår til syne, og når de har armene ned stikker det ut både foran og bak, æsj. Og da hvis det i tillegg stikker opp noen tuster over kanten fra brysthåret....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå