Gå til innhold

Influensasprøyte?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tok den i fjor, og skal ta den i år også, pleier å bli j... syk HVERT år på og av i flere mnd, var lege og helsesøster som "påla" meg å ta den i fjor etter gjentatte infeksjoner. Fikk ikke influensa:)

husker ikke nøyaktig, men under 200kr mener jeg bestemt, kanskje 150 eller enda mindre kanskje? husker ikke helt

trodde det var bare pensjonister som tok influensavaksine jeg

burde jeg undertegne "anonym" ;)

tror ikke det er anbefalt å ta vaksiner mens man er gravid, men spør jordmor/lege.

i barnehage florerer det jo med basiller og virus hele tiden, så kanskje du fortsatt vil være forkjølet selv om du tar influensasprøyte. Kanskje det er en naturlig tilvenning du må gjennom når du begynner å jobbe i barnehage, og så får du et super-immunforsvar etter hvert :)

hehe. ikke bare pensjonister, men mennesker som er syke eller har svekket imunforsvar også. Jeg ble sterkt anbefalt av legen og helsesøster å ta den. Var mye syk i fjor, immunforsvar som var bånn i bøtta. Holdt på å gå gæli siste gangen jeg fikk kraftig infeksjon. Lå en uke på sykehus med intravnøs antibiotika:( Kroppen hadde ikke mer å stille opp med og derfor mente legen jeg trengte litt "hjelp" for å unngå influensaen:)

Annonse

Jeg jobber på sykehus og er anbefalt å ta vaksina på grunn av pasient-gruppa jeg jobber med. Har forhørt meg litt idag om det er greit å ta den når jeg er gravid, og det er greit etter uke 13 i svangerskapet. Det står også det samme i pakningsvedlegget til influensavaksinen.

Jeg jobber som sykepleier og ble anbefalt å IKKE ta influensa vaksine.. Både av leger å sykepleiere... Jeg tørr ikke risikere det.. men så bruker jeg ikke ta den ellers heller.. Har tatt den en gang.. Å det året hadde de ikke truffe på den heller, så...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...