Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Hva er din favorittvogn til nyfødt? (dersom barnet ditt ble født i februar) Hvorfor?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Uansett årstid er min favorittvogn Hartan skater 3-hjul.. Den er stabil, lett, vendbar, ikke stiv, god i snø og all slags terreng, og fin å se på..beste vogna jeg har hatt.. Du kan Gå inn på barnevognhuset å se på den..
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Hvis jeg skulle hatt barn igjen tror jeg at jeg ville hatt en Emmaljunga City Cross. Har gått litt tilbake til de mer tradisjonelle vognene etter å ha hatt både OTH og Bugaboo. Syns OTH er super som sporstvogn, men ikke som bagvogn.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Tror faktisk jeg ville hatt Simo Duo igjen til nyfødt på vinteren. Veldig lun og god plass i bag. Vanntett og vindtett. Synes også det er fordel at den er relativt høy. Ellers er jeg enig med hun over som har gått over til mer tradisjonelle vogner. Jeg har også hatt Bugaboo, men det er IKKE en god vintervogn.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 city cross, lett vogn med relativt romslig bag (fordi citybagen ikke er så foret som duobaggen) gode fjæringer, mykt og godt med litt gynging. kjekt at dekkene er punkteringsfrie.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #6 Skrevet 25. oktober 2008 Takk for mange fine svar. Flere? Har vært å tittet på MANGE ulike vogner i dag, å akkurat nå er nok Emmaljunga City Cross favoritten, med Emmaljunga Cangaroo på andreplass
LegallyBlond Skrevet 25. oktober 2008 #7 Skrevet 25. oktober 2008 Da ville jeg valgt en city cross som du bytter med en cangaroo når barnet har passert året (pga av at cangaroo ikke har vendbar sportsdel). Det viktigste kriteriene til babyvogn er ett min mening at den har en lun og god bag, at den har vendbar sportsvogndel og at den har god fjæring. For din del vil ikke det med lang bag være så viktig i og med at babyen blir født i februar. Da vil babyen være minst på det tidspunktet hvor du må ha mest dyner/tepper/poser i bagen, og når barnet begynner å bli større så er det vår/sommer og du trenger mindre i bagen som gjør at det blir bedre plass til barnet. Heller ikke noen krise om babyen må over i sportsvogndelen ved 4-5 mnd alder så lenge det er full liggestilling. Om sommeren er ikke kravet til lun vogn like viktig som vinterstid. Dessuten har de fleste vendbare sportsvogner lun kalesje og fottrekk som gjør sportsvognen lun nok selv til mindre barn. Så jeg ville heller lagt vekt på de kriteriene jeg nevner i første avsnittet her og på at vognen er forholdsvis liten og lett (noe city cross er =)).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå