Gå til innhold

Er saa glad for at jeg ikke har OTH lenger!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde OTH var den ultimate vognen. Det finnes jo egentlig ikke noen som er helt som en vil ha den da, men er saa glad for at jeg har byttet til en annen. OTH er noe dritt og ikke verdt pengene!!! Det med regntrekket i sportsvognendelen er noe dritt, ikke er det vindtrekk og det gaar ikke an aa snu sportsdelen. Skikkelig kaldt og lite lun vogn!!! Anbefaler ingen aa kjope den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stakkars unger som ikke ser mammaen sin heller. Jeg tror ikke det er sunt med saa mange inntrykk for en liten en, har best av aa se mammaen sin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så synd at du ikke likte den.

Skrevet

Heldigvis vil ikke min unge henge i ræva mi resten av livet,hun liker å se på andre ting når vi går tur :)

Skrevet

Hææ? OTH er noe dritt?? Det er det merkeligste jeg har hørt. Alle jeg kjenner som har den, inkl. meg selv syns dette er den absolutt beste vogna. Ja, den har sine mangler som at den er litt lite lun, lang når den slås sammen og ikke kan snu kjøreretningen. Men som sporstvogn for ca 1 år + kunne jeg ikke tenkte meg en bedre vogn. Men hver sin smak selvsagt, bare litt overrasket over tonen i innlegget da jeg aldri har vært borte i noen som har vært så misfornøyd med vogna. Hvilken vogn har du nå da HI?

Skrevet

Du visste vel at den ikke kunne snus når du kjøpte den?? Jeg hadde en som kunne snus jeg men når jeg snudde den mot meg satt ungen og hang over kanten for å se i "riktig" retning allikevel. De får jo mange inntrykk på sin vei men jeg har jo kontinuerlig kontakt med småprat selv om hun ikke ser meg hele tiden. Hadde simo sportstralle for 12 år siden fra 1 år alder og den kunne heller ikke snus. Ingen som tenkte på det den gang for da var det vel knapt oppfunnet vogner som kunne snus kjøreretningen på..... Er iallefall veldig fornøyd med OTH jeg.

Skrevet

Jeg er også nysgjerrig på hvilken vogn du har HI ?

Skrevet

Jeg har hatt simo sportstrille,carena free,emmaljunga scooter,gt safari,phil&teds og OTH Urban Jungle til min jente på snart 2 år,og ingen vogn kan måle seg med OTH'en.. Synes regntrekket er flott jeg. Og jeg har aldri hatt behov for en vendbar sportsvogn,carenaen var vendbar,men jeg snudde den aldri mot meg fordi jenta mi vil se framover,ikke i trynet på mora som hun ser hele tiden ellers.

Stakkars unger som ikke ser mammaen sin? Noen unger er HELDIGVIS ikke så avhengig av moren sin som din tydeligvis er,men liker å bli stimulert av andre ting enn surtrynet til mora :)

Skrevet

Hehe..skulle tro OTH var en mann sånn di skriver ;)

Og hva har du nå???

Skrevet

Hvorfor i alle dager kan du ikke skrive hvilken vogn du heller foretrekker???? Når du skriver et sånnt innlegg kan du vel gi respons til alle de som lurer vel.

Skrevet

Helt enig me "anonym 22.07"!!! Hva er poenget??? Hvis du absolutt ikke vil anbefale denne vognen så kan du vel si hvem du anbefaler hvis d er for å hjelpe du skriver dette innlegget...

Men virker heller som d er for å provosere siden d er så mange som er fornøyd me vognen....(er ihvertfall mye positivt om vognen på denne siden)

Skrevet

Jeg lurer også på hvilken vogn du har nå som er bedre enn OTH?

Skrevet

He he hun har sikkert ikke vogn lenger. Etter å ha vært såååå misfornøyd fant hun ut at vognen faktisk var så dårlig at det var bedre å være foruten hehe.

Skrevet

Ellers så prøver hun bare å "bearbeide" seg selv, fordi hun ikke kjøpte OTH. Jeg har heller aldri hatt bedre vogn. MEN enig i at den ikke er perfekt før rundt 1 års alder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...