lykkelig gravid trønder t 23/3 Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Er det flere her som er trøtte. I går kveld sovnet jeg på sofaen til favorittprogrammet mitt kl. halv ni, og da jeg "våknet" etter en time var det bare å komme seg i seng gitt. Sov til klokka halv ti i dag!
★minijente★ Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 klarer nesten ikke å se noe på tv lenger uten å sovne, kan sove i d uendelige.. så føler me deg;)
lykkelig gravid trønder t 23/3 Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2008 så godt å høre at det er flere.. Lurer på om vi kanskje har lite blod. Trur jammen eg skal ta meg en tur te legen å ta blodprøve. Tenk om det e bære ete jerntabeletter også e man "normal" igjen.
Sol + spire Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Er dere kommet langt da? Jeg er 21+4 og er fortsatt like trett..hehe...Slitsomt.. Men men det går vel over etter hvert. Hadde det akkurat likens i forrige svangerskap også. De anbefaler og ta jenrtilskudd etter uke 20. Hjelper kanskje litt her, men er ikke helt kvitt trettheten nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå