November_rain Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Mini her på 11 mnd. har nå feber på 4. dagen, og den ser ikke ut til å gå ned noe. Lurer derfor på å ta han med til legen i morgen, men vil ikke være noen hysterisk førstegangsmor heller. Han er veldig tett, og høres veldig sår ut i halsen også. Nærmer seg 40 i feber nå til kvelden. På tide å ta han med til lege? Er redd han kan ha bli smittet av kusinen sin som har fått streptokokker.
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Ja, da er det på tide å ta han til legen. Om han i tillegg er litt slapp ville jeg ringt legevakt i kveld! Hvis ikke ville jeg ventet til i morgen!
Slæsh84 Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Når de er såå små så er det bedre å ringe en gang for mye enn for lite har jeg fått beskjed om... RING LEGEVAKT I KVELD ER MITT RÅD:) Go bedring t den lille.. Vi har gått mange ganger til både lege og legevakt med snuppa som bare er 5mnd.. De synes bare det er greit så kan vi roe oss å vite at ting er greit...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå