Gå til innhold

Drikki, hvem har prøvd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte idag og skulle prøve å gi Jonas litt.

Prøvde i tutkoppen fra Avent, men den suger han som regel bare på 2-3 tak med vann i. Ville ikke ha. Tok også ut plastdelen bak så det rant, eller ikke det hjalp. Han bare skuflet det ut igjen.

Fant frem en skje og ga han litt med, men det var jo veldig tungvindt. Hvordan gir dere det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har prøvd??

Skrevet

Jeg har prøvd. Prøvde den med eple og gulerot eller hva det var. Snuppa likte den ikke å jeg likte den ikke. Smakte fysj av den!! Men har hørt at noen liker den. Men jeg kommer ikke til å prøve den noe mere, snuppa spiser alt nå så og si så da trenger hun ikke sånn drikke til mellommåltid.

Skrevet

Mini elsker det! Gir han på flaske. Men den er jo ganske tykk så jeg bruker med 3 eller 4 hull (alt etter hva jeg har reint).

Skrevet

kan jeg prøve det til snuppa mi på 7mnd?? hadde hvert gøy å prøve å se om hun liker det...

Skrevet

Jeg prøvde det på eldsteman på 2 år og hun synes ikke det var så godt. Jeg synes derimot den var kjempe god og drakk opp resten. :-)

Skrevet

Gir drikki hvis vi er ute på reise eller noe, lettvint. Men syns han ble veldig hard i magen når han fikk det hver dag en periode. Gir det på flaske men stort hull.

Skrevet

Ja han liker det og gir han det med flaske.. :)

Han er 10 mnd og får det som mellommåltid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...