Gå til innhold

Noen av dere som er medlem i Go Boken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og kan anbefale det?

Sitter å lurer på om jeg skal melde tulla inn, var mange fine bøker der :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er medlem.

Er noe bra, noe dårlig.

Bare pass på å følge med på hva neste pakke inneholder, jeg har avbestillt en del allerede...

Og er det kun èn ting man vil ha, går det ofte an å kjøpe det på nettbutikken!

Skrevet

Takk for svar :)

Så det er ikke vanskeli å avbestille neste pakke om man ikke vil ha den?

Koster det noe mer å være medlem enn det man betaler for hver enkelt pakke?

Skrevet

Var medlem, men ikke fornøyd med kvaliteten på bøkene, så meldt meg ut.

Noen av bøkene er søte ja, friske farger og sånn, men 1,5-åringen har ødelagt nesten samtlige.. det skal ingenting til for å rive dem fra hverandre, og jeg synes bøker som barn i den alderen skal få bør tåle litt..

Skrevet

Ja det er jeg helt enig i Nesly... Vet du om noen andre bokklubber som kanskje er bedre?

Skrevet

Bokklubbens barn...

er ikke medlem selv, men ei venninne (som også var med i goboken før) anbefaler bokklubbens barn veldig.. De har mer klassikere, bestiller fra kjente forfattere verden rundt og slikt...goboken produsererjo allt selv (derav kvaliteten..)

Skrevet

jeg var medlem inntil for 3 dager siden, da meldte jeg meg ut. syns pakkene er litt dyre til å inneholde så lite, like greit å kjøpe i butikken...

Skrevet

jeg ble ringt opp av goboken i går jeg (eller tlf selger da) De skulle dele ut velkomstpakker. Ingen bindingstid eller kjøpeplikt. Eneste jeg måtte var å bet poro på 39kr. Og jeg kan melde meg ut med engang visst jeg ikke vil fortsette som medl.

Så da takket jeg ja hehe. Og liker jeg det ikke så melder jeg meg ut med engang.

39kr skader likssom ikke å prøve da :)

Skrevet

Vi var medlem, men har satt den på pause på en stund. Er ikke sånn veldig fornøyd eeegentlig, liter bedre de "ordentlige" bøkene :)

Skrevet

Jeg er ikke medlem, men nå har de ringt meg mange ganger og har vel snakka med de ca 5ganger (vil ikke svare de alltid nei) og sagt at jeg IKKE er interessert. De hører tydeligvis ikke etter. Og har fått sånn kupong som man kan sende inn om man vil være medlem i posten 3 ganger. Jeg synes det er å være altfor påtrengende. Så jeg vil ALDRI melde meg inn der og synes ikke de fortjener det heller, når de holder på sånn...argh!! hater telefonselgere og spes som plager nybakte mødre som sier at de ikke er interessert! Vitner om lite respekt spør du meg!! Sånn da fikk jeg tømt meg ja;) hehe..

Skrevet

jeg er ikke fornøyd i det hele tatt. Før jeg ble gravid, ringt de 3 ganger : første gangen ville de tilby meg bøker til førskoleungen min(eneste problemet er at jeg ikke har barn fra før)

andre gangen de ringte , ville de tilby bøker til gutten min(som de til og med hadde fødselsdato på)som var født 13,08,07...Fremdeles hadde jeg ingen barn, hadde nettopp funnet ut at jeg vargravid, noe jeg ikke sa noe om...

etter denne samtalen sendte jeg, full i hormoner, en mail der jeg forklarte at jeg ikke hadde barn, og ville ha meg frabedt om å motta flere samtaler fra dem ift "oppdiktete" barn som de mente at jeg hadde...

Fikk ikke noe svar, så bestemte meg for å ikke melde meg inn.

tiden gikk og en venninne som var medlem ønsket en spesiell vervepremie, så jeg lot meg verve. OG hva skjedde; jo da jeg gikk inn på min side for å avbestille sending nr to; der stod det svart på hvitt at jeg hadde TO barn, en gutt født 01,02,07 og lille Hannah født i april 2008...

Da hadde jeg fått nok. Regner med at det er noen som synes at jeg er litt nærtagen nå, men synes at de skal klare å holde registrene sine oppdatert og spesielt når de har fått flere beskjeder.

Skrevet

Jeg er medlem i Bokklubbens barn. Anbefaler IKKE dette til andre da de roter forferdelig! Klarer ikke å holde styr på noe og det er svært svært vanskelig å få tak i noen på kundeservice.

Skrevet

Synes ikke du virker nærtagende i det hele tatt jeg!

De klarer jo ikke å holde registrene oppdatert.. Det ringte en telefonselger og tilbydde meg medlemskap, greit nok.. Takket ja.. På slutten sa hun: "Da tar jeg opp resten av samtalen og går gjennom opplysningene, både for min og din sikkerhet.." Helt i orden svarte jeg, og hun leste opp de riktige opplysningne.. LIKEVEL; ble pakkene sendt hjem til mine foreldre og da var som regel forfallsdato passert når jeg fikk pakkene.. Og på fakturaen sto det at bøkene var plukket ut til Mia født ...(på termin)... Noe hun ikke er..

Grunnen til at de har de andre opplysningene på meg er fordi jeg har fått tilsendt bøker i svangerskapet..

Men "for min og din sikkerhet", den er faen ikke mye verdt altså!

Jeg er kraftig misfornøyd!!!

Og når jeg ringte for å si opp abonementet, så ble hun i telefonen driiiiitsur.. Kjente da at jeg holdt på å koke over, og da var jeg ikke veldig hyggelig, det skal jeg innrømme..

Skrevet

Vi er medlem, og er godt fornøyd. Men jeg syns bøkene passer fint for barn under ett år, når det er bilder og ikke innhold som betyr så mye...

Har meldt oss inn i bokklubbens barn nå, og skal melde oss ut av goboken, fordi jeg syns det er kjekkere å få litt norske bøker og andre bestselgere som noen andre her skriver.

Men det er helt supert til 0-9 mnd i alle fall, vi har brukt bøkene mye! (avbestilt ca halvparten tror jeg...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...