Gå til innhold

Cie!

3barnsmor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg- gyno sa at alle er forskjellige, kropper er ulike, og det er supervanskelig å svare på hvorfor en har det ene eller det andre symptomet. Hun to en ul og konstanterte at alt så bra ut. Jeg skulle hatt mensen på mandag, men hun så på slimhinnen min at det ikke var tegn til at den skulle komme med det første. Man kan ikke se på ul om en er gravid så tidlig. Hun sa da at enten så er jeg gravid, og har ikke mensen kommet i løpet av en uke eller to må jeg ta en test. Videre sa hun at en gjerne kunne bli raskt gravid etter aborter, og en trengte ikke ha mens før en fikk el. Men det har jeg jo hatt. Kroppen min jobber bare masse - og enten så er det fordi den har vært igjennom masse og resituerer seg, ellers så er det pga ny graviditet. Umulig å si. Så jeg måtte jo ta test når jeg kom hjem, var nyskjerrig, men den var negativ.

Man skal regne 28 dager etter siste første mensdag. Men det beste er egentlig å renge to uker etter el. Jeg for min del hadde el for to uker siden idag, så jeg skal vente til neste uke med å sjekke. Håååååper veldig, men men. Ble iallefall glad for at jeg er frisk og fin innvendig, og så kan jeg leve i håpet uten at jeg tør det helt. Du da? Noe nytt?

Skrevet

her er det lite nytt.

Tok en test fordi jeg ikke klarte å vente lenger, å den var negativ, men den var så rar også for den viste 3 loddrette streker en svak helt oppe, normal i midten, å så en svak under igjen i det vinduet hvor plusstegnet skal være....må vel ty til å ta ennå en test :(

Skrevet

Jeg skal teste denne uken igjen - nå er jeg veeeeldig mistenksom nemlig. Skal vente til onsdag etter planen,..

Skrevet

Så spennende da, jeg skal etter mine beregninger egentlig forvente å få mensen i morgen. Sånn ordentlig, å ikke bare sånn småblødning som jeg har hatt til nå. Men ingen tegn så langt, å nå er det ikke blod på papiret lenger når jeg tørker meg heller.

Men har jo på en måte hatt en kort mensen, så det ville også vært rart om jeg er gravid nå for testen ville da slått ut positivt om jeg var gravid når jeg testa..men som sagt, testen min var merkelig også da. Kan være at det var noe feil på den da. Tar en ny test til fredag tenkte jeg om testen ikke dukker opp her ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...