Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En utrolig god opplevelse!

Jordmor tok seg god tid til å vise og å forklare alt som kom på skjermen. Alt så heldigvis finfint ut. Så lillehjernen, en hel og fin overleppe, haken, et hjerte med 4 klaffer som banket og slo, magesekken, nyrene, urinblæra, utgangen til navlesnoren, en arterie og 2 årer i navlesnoren. Fikk også se to armer, to bein, ti fingre og ti tær. Hun målte diameteren på hjernen og magen, samt lengden på lårbeinet, og alt var det som skal være. Ble satt tilbake to dager på termindato i forhold til menstermin. 22. mars er den nye datoen. Og som jeg trodde, så er det ei lita jente i magen min <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fantastisk opplevelse : ) grattis med liten datter. Nå gleder du deg sikkert til å møte henne?

Skrevet

Ja, gjett om :-)

Hvordan går det med deg? Er du igang med ny runde IVF?

Skrevet

Jeg har bestemt meg for en pause. Ble litt mye å tenke på nå som jeg søker jobb. Så jeg følger dere fra sidelinjen en stund : )

Skrevet

Så fantastisk! Gratulerer med ul. Må være deilig å vite at alt er i skjønneste orden.. Du må kose deg!

Jeg derimot er bare forvirret, les inne innlegget mitt "da ble det venstre" Der skriver jeg hva som har skjedd i det siste.......

Klem

Skrevet

Så fantastisk månestråle:)

Gratulerer med liten jente baby i magen:)

Skrevet

Hei og takk for sist (Litteraturhuset og Høstutstillingen). Gratulerer så mye, du skriver veldig rørende om den lille jenta som skal komme i mars.

Hilsen T

Skrevet

Høres ut som alt er i skjønneste orden, må være en herlig følelse :-)

Kooos med jente da !!!

Skrevet

Du så strålende å høre at alt er i sin skjønneste orden!! Høres ut som en utrolig fin opplevelse... Og tenk at du er kommet så langt! Med ei lita jente... :) Håper du har det kjempebra! Klem

Skrevet

Så fantastisk.... og gratulerer med vel overstått ul :-))

Godt å høre at alt er iorden... også en liten jente da :-))

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...