Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 har en liten gutt på 5 mnd som har slitt et par mnd med å sove på dagtid. Har ikke sovnet av seg selv..sluttet plutselig med det når han var ca 3mnd.. så vi har trillet, og trillet...og trillet.... og... ja... da har han sovnet, men våkner som regel når vogna stopper. Igår hentet jeg ned reisesenga, satte den i stua og la voksiposen som underlag( har bare den tynne madrassen til den og synes det ble litt hardt). Nå sover han sin andre lur for dagen i den. Begge gangene sovnet han av seg selv etter litt pludring.Første lur varte 40 min (som alle andre pleier å gjøre hvis han har sovet andre steder enn i vogna) Nå har han sovet en time!!!! Og sover enda!!! Er nesten så jeg slår baklengs salto!!! Det er mulig!!! Det går an!! Ting blir bedre!! (så håper jeg at dagen idag ikke bare var en heldig dag
Ophelia & Jr. Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Ha! Jeg må le! Nesten akkurat det samme har jeg opplevd i dag. Jeg har pleid å trille, trille og trille. Og veldig ofte har gutten våknet når jeg har stoppet. Evt har han sovet max 30 min i stillestående tilstand. Men for en time siden la jeg gutten i vogna, og skulle bare kle meg godt for å gå ut på trilletur. Da hadde gutten sovna! Så jeg parkerte han på terrassen, og der har han sovet i snart 1 time. Måtte dette vare!
CaroOgTulle Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Her har tulla sovnet i vognen FØR jeg har begynt å gå i dag - 2 ganger!!! Har ikke samme hell inne ennå, men nå ser jeg lyset i tunnellen..
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 så BRA !!! Det er så deilig når ting begynner å gå seg til. Krysser fingrene - for oss alle at det fortsetter nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå