Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Fines det noen nesetrimmer eller lignende, napper av og til me pinsett, men lurte på om det finnes noe effektiv, isteden for å fjerne hårene med pinsett?? og er andre plaget med dette, hva gjør dere?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Klipper med nesehårssaks. Men håper du får bedre forslag enn det.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Finnes det spesielle sakser for nesehår??, mine er ikke lange, at de stikker ut av nesa, men du ser dem jo godt, hvis en står nærme i dagslys... Men er det så lurt å klippe dem?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Det finnes nesehårssakser, liten og butt i enden. Mine hår stikker heller ikke ut av nesen, men synes, som du sier, hvis man står nærme i dagslys. Vet ikke hvor lurt det er å klippe, blir jo ikke kvitt dem, men det er så vondt å nappe.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 ja men det er jo så himla vondt, tenkte om der kanskje var noe på markedet som var spesielt egnet til dette??
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #7 Skrevet 23. oktober 2008 Tror det finnes elektriske nesehårsfjernere, men vet ikke om og hvordan de funker.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #8 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg klipper dem med en sånn liten saks. ville aldri nappet, fordi resultatet av et inngrodd hår mye sannsynlig vil bli betennelsesbyll. leger anbefaler derfor ikke napping, men klipping.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #9 Skrevet 23. oktober 2008 Vet det finnes nesehårtrimmer. Fås vel kjøpt på steder fra spar kjøp til Elkjøp.. Vet ikke noe om det, bare at det finnes :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå