Gå til innhold

når begynne med brødskive??

Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppa er 6 mnd snart og spiser ikke grøt. Kun middag.

Når kan vi begynne med brødskiver?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fasitsvaret har jeg nok ikke, men jeg har begynt nå nettopp og jenta mi er nå snart 8mnd.

Skrevet

Jeg begynte da gutten min var 5 mnd, går så fint så. Begynte med grøt ved 4 mnd, gikk veldig fint, men etterhvert vil han ikke ha. Kniper igjen munnen. Han har ikke agt på seg helt tifredstillende, så følte jeg måtte prøve noe annet. Han gaper som bare det når det kommer brødskive, enten med bare smør, leverpostei eller dyppet i fruktmos. Begynte jo først med minibiter, men det har ikke vært noe problem, så nå er de på str med en terning tenker jeg. Han bruker litt tid på hver bit da, så jeg må passe på at jeg ikke putter inn for fort. Av og til sitter de oppe i ganen også, så det er ikke tomt i munnen selv om det ser slik ut:-) Gir vann til. Det er jo ikke noe vanskeligere for en på 6 mnd å spise enn en på 8 mnd. Like mye noe nytt.

Skrevet

Jeg fikk beskjed av helsesøster at jeg kunne begynner med det, da hun blir 7 mnd,, min jente er 6 mnd.

Skrevet

Begynte når hun var 7 mnd

Skrevet

Begynte når han var 7 mnd. Når han får plukke de opp fra bordet selv, spiser han ekstra mye:)

Skrevet

Vi startet når hun var 7 mnd =)

Skrevet

Jeg begynte da han var 6mnd'er. Gir bittesmå biter av brødet, som jeg har smør og / eller leverpostei/kaviar på. Han elsker det, men tar litt tid å "tygge" det som hun over skriver. Nå er han 6 1/2mnd og spiser 1/2 skive hver morgen til frokost. Da tar frokosten ca 15minutter :-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...