Gå til innhold

Noe så ekkelt, død mus eller rotte i veggen!!

Anbefalte innlegg

Det stinker gammelt og rått kjøtt i hele gangen og i stua. For noen uker siden hørte jeg action på loftet og satte opp 2 feller. I går merket jeg en rotten lukt som ble verre i dag. Jeg har endtevendt alt som er å vende for å finne drittlukta, men tror det nok er mus eller rotte.

Lukter musa hvis den dør i veggen? Eller er det bare rottene? Hjelper slike musejagere man stikker inn i stikkontaktene? Hjelp.

Fortsetter under...

Død mus lukter drit ja :-( jeg har selv ikke opplevd død rotte i veggen men svigers opplevde det før jeg ble sammen med deres (nydelige) sønn. Hele familien husker det med gru, det hadde luktet død og forråtnelse leenge. Forskjellen er at død rotte lukter mye mer! Den har jo større kropp, grøsss...

Huff jeg synes synd på deg nå :-P

Huff, ekkelt det der. Mine foreldre hadde dette problemet i vinter. Mus som trakk inn på vinteren, ødela vannledninger og diverse. De la ut gift og det hjalp litt. Det luktet etterhvert bare verre og verre på kjøkkenet. de endevendte alt, og til slutt fant de, under stekeovnen(sånn som er inne i veggen) en død, lettere stekt og råtten rotte. DET fremskyndet svangerskapskvalmen ja!

Fysj, føler meg deg!! Det lukter lik og er helt forferdelig! Vi måtte faktisk flytte ut noen uker mens det sto på som verst. Derfor: aldri mer gift, kun feller! Da finner man hvert fall kroppene og kan bli kvitt faenskapet!

Da har jeg et tips til deg! Sett fram et par skåler kaffe (filterkaffe, kokekaffe, pulverkaffe) - spiller ingen rolle, i det rommet hvor det lukter for jævlig. Kaffepulver har en såpass sterk lukt, at den tar toppen av den råtne mus/rotte lukten. Dette var et råd jeg fikk fra Pelias (skadedyrkontroll) i sin tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...