Gå til innhold

Andre i samme båt???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heia.. jeg er også 20 uker påvei og sliter med bekkenløsning:( er også sykemeldt og hjemmearbeid som støvsuging å vasking av gulv kan jeg bare glemme:( veldig kjedelig at det skal være sånn... men jeg tenker at det er verdt hele smertene:) når har du termin?? jeg har 14 mars

Hei! jeg er 19 uker på vei og sliter med det samme som dere. Har gått hjemme i hele svangerskapet fordi jeg har vært veldig dårlig, nå hadde jeg gledet meg til å komme tilbake i jobb men da får jeg selvsagt bekkenløsning. Jeg får heller ikke gjort noenting hjemme i huset, men alle plagene vi går i gjennom er verdt det c",) Jeg har startet hos fysioterapeut og fått en del øvelser som skal være fine. I tilegg har jeg kjøpt meg et bekkenbelte som jeg hjelper veldig på. Det anbefaler jeg, men det gjør helt sikkert deres fysioterapeut også vil jeg tro. Lykke til c",)

Joda vi er flere i samme båt her! 20 uker på vei med nr to, og bekkenløsning siden uke 9... Jeg støvsuger et rom pr dag, på denne måten kommer jeg nesten gjennom hele huset før jeg må starte på ny. Har stor glede av fysioterapi og generell sofasliting med bena opp i høyden.

Fikk bekkenløsning nærmere uke 30 sist, så jeg syns dette var alt for tidlig, men som det ble sagt tidligere, det er verdt det!

Annonse

Hei!

jeg går med nr tre, og har noen små bekkenplager, går hjemme og er sykmeldt forde jeg har en god del kynnere og nedtrykk!

jeg vet at det er mange som ha fått god hjelp av å kjøpe seg MBT sko (masaj sko) og at de har forbedret eller nesten kvittet seg med bekkenplagene ved å bruke slike gjennom svangerskapet.

har selv prøvd dette og synes det hjelper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...