Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg har jo bleiekort på kiwi, men handler egentlig sjeldent der. Handler mest på rema 1000. Men denne mnd. er det litt trått med penger, så jeg må virkelig tenke før jeg handler. Jeg har 1000 kr. igjen til mat og bensin (frem til neste fredag). Har mamma og pappa i bakhånd, men vil klare meg selv.. Men de har surret på nav denne mnd. På rema har de jo billige fiskemiddager, som seibiff ol. Men på kiwi har jeg jo det bleiekortet. Så jeg kan jo kjøpe 2 pakker i dag, å få med den 4. Men er kiwi billig ellers?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Kiwis First Price er det billigste alternativet på bleier og mat.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg handler stort sett på rema. De få gangene jeg beveger meg inn i en Kiwi butikk synes jeg stort sett at det meste blir dyrt. Kjøper av og til de store eskene med pampers bleier på rema - men har vel egentlig kommet frem til at jeg kanskje liker libero litt bedre og kjøper ofte disse til 36 kr med coop medlemskort på obs. Mener jeg en gang tidligere kom frem til at det på kiwi uansett ble dyrerer å få den 4. pakken gratis.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Og rema har jo nå f.eks. kylling kjøttdeig til 20 kr. Det er billig det!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 vi handler kun på kiwi, å det e den enste plassen som jeg synes er billigst. husk på kiwi for du også trumfpoeng å d gjør du ikke på rema1000, jeg har over 800kr på trumfkortet nå så det er ikke værst å gå å handle å få penger i retur
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 Ja, trumfkortet hadde jeg glemt! Jeg også pleie rå kjøpe de store pamperspakkene på rema, men liker også libero best. Jeg er ikke medlem i coop. Takk for svar!
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #7 Skrevet 23. oktober 2008 kiwi har sammenlignet akkurat de butikkene siden vi bodde rett med en rema 1000. steike for en forskjell.. så nå tar jeg faktisk bussen til byen for å handle på kiwi
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #8 Skrevet 23. oktober 2008 Så lenge du får bleipakken gratis vil nok Kiwi bli billigst denne gangen.. :-) På siste test var Rema litt billigere enn Kiwi, Kiwi var nest billigst. Men det kommer jo an på hva man handler, prisene varierer jo på ulike produkter.. Kiwi er billig, vi handler mye der. Se etter First Price produkter, MYE billig :-)
blirjegsnartmamma Skrevet 23. oktober 2008 #9 Skrevet 23. oktober 2008 Nå er det ikke det du spør om, men Coop Prix er heller ikke ille.. Vi handler alltid i Coop butikkene, mega når vi skal ha noe ekstra, og prix til daglig.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #10 Skrevet 23. oktober 2008 Det kommer an på hva du kjøper. Jeg liker Kiwi pga. godt utvalg og mer kjente merkevarer. First Price mat syns jeg ikke er noe godt, annet enn pastaen. Men på Rema har de Nordfjordkjøtt, det er billig. 25 for kjøttdeig, 10 for kjøttpølser 7,50 for servelat, osv. Så noe er billigere på Rema, mens annet igjen er billigere på Kiwi. Jeg hander kjøttedig og sånt på Rema og resten på Kiwi, rett og slett fordi jeg liker Kiwi best.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #11 Skrevet 23. oktober 2008 Prix er jo en av de dyreste butikkenen... IKKE plassen å gå om du har 1000 kr igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå