Zitro Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Skal i bursdag til ei som blir 2 se og er helt blank! Har jo bare hatt 2 årig gutt i huset jeg... :-)
Ksenia & Anjem Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 perler? dokker? hakke peiling..er guttemamma selv
Zitro Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2008 Ha, ha... Må være noen jente-mammaer her???? YADDALINE - hvor er du når jeg trenger deg! Du har jo jente veit jeg :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Bøker, dukker og utstyr-, spill ala Dyrelotto etc, perler, biler og tog med treskinner. Synes frøkna her er morsomt og hun er 2 1/2.
Koseklompen Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Tuppa her liker å leke med - sånne kopper og skål..lekekjøkken ting - bildelotto - lekepiano - dukka si..ha på bleie og klær..gå tur med de i dukkeparaply-trilla si f.eks - megablocks
Banshee Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 Kaffeservise i råsa og lilla plast brukes flittig her. Puslespill Bebi (dukken) og dukkesengen, dukkevogn og av og på med klær osv. Lego Duplo Sparegris fra Fisher Price som teller når du putter på penger Kassaapparat fra Fisher Price Lese bøker Ellers er hun helt vill etter Småfolk (Little People) fra Fisher Price, hun har zoologisk hage, huset deres, biler, busser og maaasse folk og dyr. Hehehe )
Honningmelon Skrevet 23. oktober 2008 #7 Skrevet 23. oktober 2008 Bøker, tegnesaker, modelleire, puslespill, dukke, Duplo, Brio tog, CD, spenner og strikker (har i allefall min dilla på).
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #8 Skrevet 23. oktober 2008 min leker med dukker ++ koppesette (sånt lekeset så hun kan dekke på bordet sitt osv) puslespill duplo litt togbane og biler malesaker plastelina
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 23. oktober 2008 #9 Skrevet 23. oktober 2008 Ser for meg at bare det er rosa å glittrer så er det en hit.... Er også guttemamma:)
SuperGlad Skrevet 23. oktober 2008 #10 Skrevet 23. oktober 2008 jenta mi er 2,5 å elsker alt som er med husting. Leker at hun lager mat, vasker, støvsuger osv. Hun er også glad i å tegne å lese. Går rundt med sangboka si å synger for full hals.
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #11 Skrevet 23. oktober 2008 Lekemat Duplo Brio tog TEGNEBØKER (stor stas) Bøker Dukker Little people Hun er også veldig glad i å høre på musikk, så cd`er er supert!
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #12 Skrevet 23. oktober 2008 Når de er så små så tror jeg ikke det er store forskjellen på jenter og gutter foresten Ser i barnehagen til frøkna ungene stort sett leker med de samme lekene uansett om det er jenter eller gutter.
erteposen + 4 Skrevet 23. oktober 2008 #13 Skrevet 23. oktober 2008 Nabojenta vår har lekt med det samme som våre gutter hele tiden, men det som er deres store interesse er kjøkken:) Kjøpte mye rart på sprell.no og en kassamaskin - så leker de butikk og restaurant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå