Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg mener: tror dere det betyr at hun har et ganske godt immunforsvar og ikke er av dem som blir syke HELE tiden? Eller er det bare fordi det ikke har vært skikkelig høst og infeksjonstid enda...? Tida vil jo vise hvor mye syk hun blir, men jeg lurer sånn på hvor mye vi kan trekke ut av disse 3 månedene uten sykdom. Vet jo at mange har vært syke nesten helt siden barnehagestart i august.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Spørs jo litt hvor mye sykdom som har vært i bhg hu går i Men jeg vil si dere har vært heldige )) Mini her begynte i bhg for snart 3 mnd siden og har allerede hatt 2 øyebetennelser, oppkastx2, en uke en gang og 3 dager en annen gang med feber... hehe..begynner å bli ganske så lei ja, godt storesøskene holder seg friske!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg er litt i samme situasjon. Min gutt har vært i bhg siden i juni. Vært hjemme 2 dager pga litt feber og forkjølelse. Og jeg krysser fingrene for at det er godt immunforsvar som er grunnen :-).
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Har de andre barna på avdelingen vært mye syke da? Kanskje det ikke har gått så mye sykdom der. Bop har sluppet unna spysjuka når den har gått, men har til gjengjeld hatt brennkopper og øyekatarr pluss en god del forkjølelse.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg er anonym 20:40. Det har ikke vært mye sykdom i bhg, men endel. I tillegg er vi med i to barselgrupper, med masse barnehagebarn i. Og der har sykdom florert. Det er nok sikkert bare tilfeldighet for oss.. men det er jo lov til å håpe :-). Det endrer seg kanskje når jeg begynner på jobb...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå