mizz25 Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Fikk hør på foreldresamtalen at han va veldig aktiv... (det va pappaen å) =) Men trudde det va vanlig i den aldreren...
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Vi har også fått den tilbakemeldingen fra barnehagen. Det er jo forskjell på barn, men ganske normalt at de er aktive som 2 åringer. Alt skal utforskes. Hvordan er han ellers? Det er jo ikke noe galt i å være aktiv, men kanskje litt mer slitsomt for dem som passer han ;-) Vi skal prøve å finne ting han liker å roe seg ned med, som han kan gjøre i barnehagen. Her hjemme er han kjempesnill og glad, og selvfølgelig litt aktiv noen ganger.....
mizz25 Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2008 Hna e kjæmpe snill å blid en gutt =) det sir dæm å at han e...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Aktiv ja? hehe.. Det kan man tryggt si..Sjeldent hun sitter stille i mer en 2 min, selv når hun spiser.. Ligger endel ADHD i slekta, men jeg har det ikke, så håper hun har sluppet unna det, men jeg begynner ofte å lure.. hehe
Den heldige eier av ett barn Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Lillemor her er også veldig aktiv, høyt og lavt overalt, men samtidig så sitter hun rolig sammen med meg når vi leser og koser enda i fanget.
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 Glemte å skrive at selv om vår gutt er aktiv, så er det som du over her skriver. Han kan sitte helt rolig når vi spiser, leser og holder på med hobbyting. Og han er veldig konsentrert når vi prater sammen. Så noe ADHD tror jeg ikke det er selv om han er aktiv. Høres ut som du har en veldig skjønn gutt, mizz25, jeg elsker barn som er glade og full av liv jeg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå